ویراستاری پایان نامه

ویراستاری پایان نامه چیست؟

فرقی نمی‌کند که یک انشای ساده می‌نویسید یا مقاله‌ای تحقیقاتی یا یکی از مهم‌ترین متن‌های دوره تحصیلی‌تان یعنی پایان‌نامه، و باز هم فرق نمی‌کند که این پایان‌نامه متعلق به کدام مقطع تحصیلی‌تان است. ویراستاری پایان نامه یا ویراستاری مقاله یا هر متن دیگری، از مهم‌ترین بخش‌های فرایند نوشتن و آماده‌سازی مدرکی مکتوب است.

ویرایش دقیق و علمی یک اثر مکتوب، موجب هویت و اعتبار بخشی به آن متن می شود. یکی از دلایلی که باعث ترغیب دانشجویان به سمت حفظ سطح کیفی پایان‌نامه می‌شود و باعث می‌شود تا با انگیزه و استعداد بیشتری سطح کیفی پایان‌نامه های خود را بالا ببرند و از خدمات ویرایش برای اصلاح ایرادات نگارشی و محتوایی آن استفاده کنند، انگیزه استخراج مقاله و تبدیل پایان نامه به کتاب است.

دانشجویان تمامی رشته ها، می‌بایست برای فارغ التحصیل شدن خود پایان‌نامه ارائه کنند. در واقع پایان‌ نامه قوی ترین و رسمی ترین اثر دانشجویان می‌باشد که توانسته اند حاصل چند سال تلاش خود را در قالب پایان‌ نامه ارائه کنند. لازم به ذکر است که در کنار ترجمه پایان نامه و اهمیت آن به همان میزان ویراستاری آن نیز ضرورت و اهمیت دارد و باید توسط ویراستار متخصص ویرایش شود.

بیشتر دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای ویراستاری پایان‌نامه با چالش‌هایی روبه‌رو هستند. مردود شدن پایان‌نامه صرفاً به خاطر وجود یک سری خطاهای املایی و دستور زبانی به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست. ازآنجایی‌که ویرایش یک امر ضروری محسوب می‌شود، لازم است شما پایان‌نامه خود را حتماً به دست ویراستاری خبره بسپارید تا متن را از ابعاد مختلف بررسی کند و پس از ویرایش، پایان‌نامه را جهت ارائه آماده سازد. موسسه ایرساگستر بهترین مرجع ویراستاری تخصصی پایان‌نامه است که با ایجاد بستری مطمئن و گزینش بهترین ویراستاران، پاسخی مناسب برای دغدغه و نگرانی شما است. ویراستاران ما  علاوه بر ویرایش نکات املایی و ساختاری، با داشتن دانش بالا در حوزه‌های مختلف کمک زیادی به بهبود متن و افزایش بار علمی پایان‌نامه شما می‌کنند.

دانشجویان گرامی میتوانند جهت آموزش ویراستاری پایان نامه ارشد و یا اطلاع از هزینه ویرایش پایان نامه ارشد، همین حالا با مشاورین حرفه ای تیم ما تماس بگیرند.

ثبت سفارش

اهمیت ویراستاری پایان نامه پروپوزال 

ویرایش، فرآیند ارزیابی یک نوشته برای اشتباهات است. ویرایشگر متن را از خطاهایی مانند دستور زبان، علائم نگارشی، فعل و واژگان تصحیح می‌کند. برای تبدیل‌شدن به یک ویرایشگر حرفه‌ای، باید مهارت‌های ویرایش مانند دانش کامل زبان و استفاده مناسب از واژگان و قوانین دستوری را داشته باشید.

برای تبدیل‌شدن به ویرایشگر پایان‌ نامه، فرد باید توانایی تصحیح خطاهای مربوط به دستور زبان، ساختار، علائم نگارشی، هجی و موارد دیگر را داشته باشد. ویرایشگر پایان‌ نامه می‌تواند در قالب‌ها و سبک‌های مختلفی که در نوشتن پایان‌ نامه استفاده می‌شود، متخصص باشد. گاهی اوقات، ویراستار باید دانش موضوعی خاصی داشته باشد که قرار است یک متن را بر اساس آن ویرایش کند.

جهت ویرایش پروپوزال ارشد یا ویرایش پروپوزال انگلیسی خود میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

اصول ویراستاری پایان نامه

قبل از ارسال پایان‌نامه، ویراستاری پایان نامه را فراموش نکنید. با این کار، در نظر ارزیاب‌ها این تصور ایجاد می‌شود که آن‌ها در شرف خواندن متنی باکیفیت بالا هستند. البته، در اینکه محتوا هم باید درجه‌یک باشد شکی نیست اما با این ‌حال، ارائه پایان‌ نامه‌ ای که به‌ صورت تخصصی و بدون هیچگونه ایراد نگارشی و محتوایی است در تشویق ارزیابان برای اینکه بخواهند اوج تحقیقات شما را ارزیابی کنند ‌معجزه می‌کند.

اگر مهارت ویرایش و تصحیح را دارید، خودتان دست به کار ویراستاری پایان نامه شوید در غیر اینصورت لازم است متون خود را به دست ویراستاران متخصص بسپارید. ویراستاران از انواع مختلف ویرایش در متن های مختلف براساس نوع و تخصص متن استفاده می کنند.

برای ویرایش پایان نامه های تخصصی مراحلی باید طی بشود و آن مراحل عبارتند از:

ویرایش ظاهری

ویرایش ظاهری نوعی از ویراستاری پایان نامه است که در آن به شکل و ظاهر نوشته‌ها دقت می‌شود. یعنی پاراگراف بندی ها، رعایت رسم الخط صحیح کلمات و هر آنچه که انسجام ظاهری نوشته ها را بهبود می بخشد در دسته ویرایش ظاهری قرار می گیرد.

ویرایش محتوایی

در این نوع از ویراستاری پایان نامه، ویراستار متخصص باید به محتوای تخصصی به کار رفته در متن پایان نامه اشراف داشته باشد تا ببیند که آیا مفاهیم درست استفاده شده‌اند، نقصی از نظر انتقال پیام وجود ندارد و در کل، تمام چیزهایی را بررسی کند که نشان می‌دهند محتوا به درستی نوشته شده است.

ویرایش دستوری و زبانی

در این نوع از ویرایش، به مقوله رعایت دستور زبان و قواعد زبان در ویرایش پایان نامه پرداخته می شود. ویراستار متخصص باید تلاش کند تا تمام نکات دستوری مرتبط با فعل ها، اسم ها، صفت ها، قید ها، و هر سرفصل دیگری از دستور زبانی در متن به درستی استفاده شده باشد.

شما میتوانید جهت ویراستاری پایان نامه پاورپوینت و یا ویراستاری پروپوزال خود همین حالا با تیم حرفه ای ما تماس بگیرید.

مقایسه خدمات انجام ویرایش پایان نامه ارشد و دکتری

خدمات ویرایش پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری جزء خدمات حرفه ای موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر است. با توجه به نوع نیاز شما، سطح نگارش پایان‌نامه و اصلاحات مورد نیاز شما، خدمات ویراست پایان‌نامه در پنج نوع مختلف قابل ارائه است. شما می‌توانید درخواست ویرایش پایان نامه خود را به یکی از صورت‌های زیر سفارش دهید:

1-   چیدمان و صفحه آرایی پایان نامه (ویرایش ظاهری و تنظیم پایان نامه)

معمولاً دانشگاه‌های مختلف، فایلی را با عنوان دستورالعمل نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد، شیوه نامه نگارش و تدوین رساله دکتری و یا با عناوین مشابه در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند. این آیین نامه نگارشی پایان نامه و رساله برای دانشگاه‌های مختلف متفاوت است.

دستورالعمل نگارشی برای یکدست شدن پایان نامه‌های دانشگاهی، آراستگی ظاهری متن، تنظیم دقیق پایان نامه و جلوگیری از اشتباه در فصل بندی پایان نامه در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. فایل شیوه نامه نگارش پایان نامه شامل اطلاعات لازم برای انجام چیدمان اصولی، صفحه آرایی و فرمت بندی صحیح به منظور انجام ویرایش پایان نامه دانشجویی می‌باشد.

انجام فرمت‌بندی پایان نامه طبق شیوه دانشگاهی

برای استفاده از خدمات ویراستاری حرفه ای پایان نامه خود کافی است پس از نگارش و انجام پایان نامه، فایل خام پایان‌نامه خود را به همراه فایل راهنمای نگارش پایان نامه که از وبسایت دانشگاه دانلود کرده‌اید، برای ما ارسال کنید. قالب بندی پایان نامه شما توسط یک ویراستار تخصصی پایان نامه و در فرمت مورد نظر دانشگاه قرار می‌گیرد.

همچنین در صورتی که پایان نامه شما اصلاحیه خورده است و نیاز به اصلاح پایان نامه ارشد و یا تصحیح رساله دکتری خود دارید، انتخاب گزینه ویراستاری پایان نامه می‌تواند راه حل رفع ایرادات پایان نامه شما باشد. زیرا معمولاً اصلاحیه پایان نامه مربوط به ایرادات داوران از رعایت نکردن چیدمان دقیق پایان نامه و صفحه آرایی صحیح رساله است. البته برخی مواقع، انجام اصلاحات پایان نامه و رساله مربوط به متن است که در بخش بعدی به آن اشاره شده است.

خدمات ویرایش صوری (صفحه‌آرایی، تنظیم و فرمت بندی پایان نامه)

  • حاشیه بندی صفحات، تنظیم فاصله بین خطوط متن، فصل بندی، بخش بندی، صفحه بندی پایان نامه، پاراگراف بندی
  • تنظیم فونت پایان نامه، کنترل اندازه و قلم تیترها، تنظیم سایز فونت متن انگلیسی و فارسی پایان نامه و …
  • فهرست نویسی رساله به صورت دقیق و ایجاد فهرست مطالب به صورت خودکار، اتوماتیک کردن فهرست شکل‌ها، لیست جدول‌ها و فهرست نمودارهای رساله
  • اصلاح نحوه شماره گذاری صفحات پایان نامه، ویرایش و تنظیم صفحات ابتدایی فصل‌ها و صفحات پایانی
  • ویرایش شماره گذاری پاورقی، پانویس، زیرنویس و تنظیم فونت پاورقی فارسی و لاتین
  • شماره گذاری و تنظیم فونت مراجع پایانی (منابع و مآخذ)
  • شماره بندی خودکار عناوین تیترهای اصلی و فرعی، شماره گذاری خودکار فرمول‌ها و روابط ریاضی،
  • شماره گذاری خودکار شکلهای پایان نامه، جداول‌ و نمودارها و…
  • و به طور کلی هر چیزی که در خصوص فرمت بندی پایان نامه و صفحه بندی رساله در فایل شیوه نامه نگارشی دانشگاه شما باشد…

2-   ویراستاری فنی پایان نامه (رفع غلط املایی و اصلاح ایرادات نگارشی)

اگر رساله شما مطابق دستورالعمل دانشگاه است اما متن پایان نامه نیاز به اصلاح اشکالات تایپی و املایی و نگارشی دارد، انتخاب این گزینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با انتخاب خدمات ویرایش فنی پایان نامه، فایل شما توسط یک ویراستار حرفه ای پایان نامه به طور کامل از لحاظ رعایت علائم نگارشی، نشانه گذاری، نقطه‌گذاری، اصلاح نیم‌فاصله و غلط‌های تایپی و ایرادات املایی بررسی و ویرایش خواهد شد.

بنابراین، این نوع سفارش ویراستاری پایان نامه، شامل ویرایش متن پایان نامه برای رفع غلط های املایی رساله و به عبارت دیگر ادیت متن پایان نامه است.

انجام ویرایش ظاهری و ویراستاری پایان نامه (ادیت متن پایان نامه)

در این نوع ویراستاری پایان نامه، ویرایش متن پایان نامه شما به صورت فنی انجام می‌شود. با این درخواست ویرایش پایان نامه، ساختار جمله بندی متن تغییر زیادی نمی‌کند، اما اصلاح کامل ایرادات املایی و علائم نگارشی به طور کامل انجام می‌شود. علاوه بر لزوم انجام صفحه آرایی پایان نامه، رعایت علائم نگارشی و غلط های املایی نیز یکی از ملزومات لازم برای ویرایش پایان نامه ارشد و رساله دکتری به منظور انجام ویرایش و تصحیح پایان نامه است. درخواست ویراستاری فنی متن پایان نامه شامل موارد زیر است:

  • رفع ایرادات و غلط‌های املایی رساله
  • اصلاح کامل اشکالات تایپی متن پایان نامه
  • اصلاح فاصله و نیم فاصله در رساله به طور کامل
  • اصلاح فاصله علائم نگارشی متن (نقطه، ویرگول، دو نقطه، نقطه ویرگول، پرانتز و…) از کلمه قبلی و بعدی
  • اصلاح استفاده اشتباه از علائم لاتین و جایگزینی آن با شکل صحیح فارسی آن (استفاده از پرانتز، گیومه، علامت درصد، علامت ممیز فارسی بین اعداد و…)
  • اصلاح به هم ریختگی زبان و ترتیب اعداد به‌کار رفته در متن (فارسی کردن اعداد در متن فارسی و انگلیسی کردن اعداد در متن انگلیسی)
  • فارسی کردن اعداد و ممیزها در جدول ها

3-   ویراستاری زبانی و ساختاری پایان نامه (بازبینی کامل نگارشی)

با انتخاب گزینه درخواست ویراستاری زبانی پایان نامه، رساله شما علاوه بر اصلاح غلط‌های املایی و نگارشی مندرج در بخش قبل (ویراستاری فنی پایان نامه)، از لحاظ دستوری و زبانی نیز مورد ویرایش دقیق قرار می‌گیرد. پیشنهاد ما برای ویرایش متن پایان‌نامه، استفاده از خدمات ویرایش تخصصی و علمی پایان نامه است.

اگر پایان نامه خود را با استفاده از متون ترجمه شده مقالات مختلف نوشته‌اید؛ متن رساله شما روان نیست و نیاز به ساده سازی و تغییر جمله‌بندی متن رساله دارید. توجه داشته باشید که ویرایش متن با  ترجمه ماشینی گوگل ترنسلیت قابل انجام نیست و بهتر است سفارش ترجمه با کیفیت عالی ثبت گردد.

انجام بازخوانی پایان نامه و ویرایش دقیق متن (اصلاح جمله بندی رساله)

در صورت سفارش ویرایش تخصصی پایان نامه، خیالتان از بابت نگارش و روان سازی متن راحت باشد زیرا ویراستاری علمی و زبانی پایان نامه شما توسط یک ویراستار مسلط به دستور نگارش زبان فارسی انجام می شود. در ویرایش زبانی و دستوری پایان نامه، اصلاحات زیر روی رساله شما اعمال خواهد شد:

  • تمامی اصلاحات مندرج در قسمت قبلی (ویرایش فنی پایان نامه)
  • روان نویسی متن پایان نامه و ساده کردن جمله بندی
  • اصلاح و روان سازی متون ترجمه شده (غیرماشینی) مندرج در پایان نامه
  • رفع خطاهای دستوری، ساختاری و جمله‌بندی
  • حذف قرینه فعل و اصلاح حذف اشتباه فعل در متن
  • حذف و جایگزینی واژگان و کلمات تکراری، عامیانه، ناقص و…
  • کوتاه سازی جملات طولانی و اتصال جملات خیلی کوتاه به یکدیگر برای منسجم کردن ساختار پایان نامه
  • تبدیل جملات اول شخص به سوم شخص و مجهول سازی جملات (در صورت درخواست)
  • اصلاح نحوه استفاده از حروف ربط در ساختار جملات (را، که، و، …)
  • اصلاح «را»ی مفعولی

4-   ویرایش ظاهری و فنی پایان نامه (صفحه‌آرایی + ویراستاری فنی)

با انتخاب این گزینه، انجام ویراستاری پایان نامه دانشگاهی شما، هم شامل صفحه‌آرایی و هم ویراستاری فنی پایان نامه می‌شود. اگر متن پایان نامه شما روان است و نیازی به تغییر جمله بندی و بازنویسی متن پایان نامه خود ندارید، این گزینه، بهترین انتخاب برای اصلاح پایان‌نامه شما و داشتن یک پایان نامه استاندارد و کامل است.

با انتخاب خدمات صفحه آرایی و ویرایش فنی پایان نامه، رساله‌ی شما علاوه بر مطابقت دقیق با دستورالعمل نگارشی دانشگاه، از لحاظ رفع ایرادات املایی و اصلاح علائم نگارشی و نشانه گذاری نیز به طور کامل بررسی و اصلاح می‌شود.

5-   ویرایش کامل و بازخوانی پایان نامه (چیدمان + ویراستاری زبانی رساله)

پیشنهاد ما برای ادیت پایان نامه ارشد و رساله دکتری، انتخاب این گزینه است. انجام صفحه آرایی و ویراستاری زبانی و ساختاری پایان نامه، بهترین انتخاب برای دانشجویانی است که می‌خواهند پایان‌نامه دقیق، بی‌نقص و کاملاً مطابق با دستورالعمل دانشگاه داشته باشند این خدمات به ویژه برای دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه های معتبر و دانشجویان دکتری توصیه می‌شود.

این گزینه، بهترین و کامل‌ترین انتخاب برای سفارش ویرایش پایان نامه در ورد است. تنظیم دقیق صفحات پایان نامه برای دفاع ضروری است و عدم رعایت آن مسلماً باعث کسر نمره خواهد شد. از طرفی پایان‌نامه و رساله به عنوان نتایج کار پژوهشی و هویت شما است و باید بدون غلط املایی و نگارشی باشد. جهت آموزش ویرایش پایان نامه در ورد همین حالا با ما تماس بگیرید.

ثبت سفارش

نکات مهم ویراستاری پایان نامه

برای اینکه بتوانید متون خود را ویرایش کنید و همچنین به ویراستاری پایان نامه خود بپردازید باید تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشید. دانش را می‌توان با مطالعه کتاب‌های مفید و مناسب در حوزه ویرایش قوی کرد اما بخش دیگر که به تجربه باز می‌گردد از طریق مطالعه متن‌های مختلف و همچنین کارکردن روی متون گوناگون زیر نظر اساتید میسر و ممکن می‌شود. از جمله مهمترین نکاتی که در امر ویرایش توجه به آن ضروری است عبارت هست از:

پرهیز از به کاربردن عبارات تکراری

سعی کنید برای اظهار نظر خود به کلمات یا عبارات خاصی اعتماد نکنید. وقتی برخی از کلمات را تکرار می کنید، خوانندگان متوجه می شوند که هدف متنوعی را از آن متن دنبال می کنید و این ضعف نوشته شما را نشان می دهد. بهترین راه حل برای حل این مسئله این است که برای یافتن کلمات تکراری از شمارنده فرکانس کلمات استفاده کنید و یک اصطلاح نامه را اسکن کنید تا گزینه های دیگری پیدا کنید.

حذف افعال ضعیف

استفاده از افعال ضعیف می تواند قدرت کلمات قبل آن و اثر بخشی آنها را ضعیف کند. پس از به کاربردن افعال ضعیف در متن خود اجتناب کنید و سعی کنید متناسب با ماهیت متن خود از افعال درست و صحیح استفاده کنید.

حذف صفات ضعیف

صفات ضعیف نیز نوشته شما را خراب میکند. هنگام توصیف اسم و ضمیر، از صفات قدرتمندتر استفاده کنید و از کلماتی نظیر (واقعا یا خیلی) پرهیز کنید.

ویراستاری پایان نامه فارسی

  • متن فارسی توسط ویراستار ادبی بررسی و تمامی غلط های املایی، انشایی و نقطه گذاری ها برطرف می شوند.
  • جملات بررسی و در صورت لزوم روان سازی می شوند.
  • علائم و نشانه گذاری ها مورد بررسی قرار می گیرند و سپس اصلاح می شوند.
  • اعداد و جداول مرتب می شوند.
  • فاصله و نیم فاصله ها اصلاح می شوند.

ویرایش پایان نامه

ویراستاری پایان نامه انگلیسی

  • اگر متن فارسی پایان نامه موجود نباشد فقط از لحاظ گرامری مورد بررسی قرار می گیرد.
  • اگر ابتدا به فارسی نوشته شده و بعد به انگلیسی برگردان شده باشد، متن به حالت تطبیقی نیز قابل بررسی است.
  • اعداد جداول و متن مورد بررسی قرار می گیرد که حتما به انگلیسی برگردان شده باشد.
  • جملاتی که نیاز به روان سازی داشته باشند انجام می شوند.

موارد مهم در ویرایش پایان نامه 

همانگونه که می دانید در ویرایش متون، هر واژه نسبت به جایگاهش در جمله مفاهیم مختلفی را انتقال می دهد و ممکن است برخی اصطلاحات معنایی دور از آنچه در وهله اول به ذهن متبادر می شوند داشته باشند. در ویرایش پایان نامه که ویرایشی تخصصی می باشد، آشنایی با کلیه اصطلاحات در هر زمینه و تخصصی از ضروریات است و به همین منظور برای حصول به یک ویرایش صحیح تخصصی از پایان نامه لازم است موارد مهمی در طول فرآیند ویرایش رعایت شوند که عبارتند از:

  • ویراستاری تخصصی پایان نامه، نیازمند بکارگیری ویراستاران دانش آموخته در رشته مورد نظر و مسلط بر زبان انگلیسی است که دارای تجربه و مهارت کافی در موضوع پروژه مربوطه باشند.
  • در امر ویرایش پایان نامه، علاوه بر تخصص و تسلط، ویراستاری با بانک غنی از لغات تخصصی و مجرب مورد نیاز است تا از انحراف علمی جلوگیری گردد.
  • ویرایش پایان نامه باید به صورتی دقیق و کاملا روان صورت پذیرد که مفهوم درستی از متن به مخاطب ارائه داده شود. لذا ویراستار باید با به کارگیری دانش زبانشناسی، بهترین نوع ویرایش را ارائه دهد.
  • نکته مهم در ویرایش پایان نامه به عنوان یک ویرایش تخصصی این است که ارزش کاربردی بیشتر از ارزش زیبایی شناسی نوشتاری بوده و دقت بیشتر از خلاقیت ادبی اهمیت دارد. به عبارتی دیگر در ویرایش پایان نامه اصطلاحات دارای اهمیتی ویژه هستند.

ویراستاری پایان‌ نامه در ایرساگستر به چه صورت است

ویراستاری پایان نامه، یکی از مهم ترین و متداول ترین منابع در دسترس خصوصاً برای دانشجویان در رشته های مختلف تحصیلی است. موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر با داشتن ویراستاران متخصص، در تخصص های گوناگون و توانا در امر ویراستاری به زبان های گوناگون، بهترین مرجع برای ویرایش متون پایان نامه شما می باشد که تمامی پروژه ها را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

ویرایش تضمینی پایان نامه چگونه انجام می‌شود؟

موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر  به دلیل بهره‌گیری از ویراستار حرفه‌ای پایان نامه با سابقه صدها کار ویراستاری رساله و پایان‌نامه و اطمینان از ناچیز بودن ایرادات کار، کیفیت کار شما را به طور کامل ضمانت می‌کند. تمامی خدمات ویراستاری پایان نامه در موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر  ، دارای ضمانت ویرایش پایان نامه تا روز دفاع و دریافت نمره پایان‌نامه است. یعنی در صورت وجود هر گونه مشکل و اصلاحیه داوری پایان نامه، فایل شما دوباره بازبینی شده و ایرادات مطرح شده به صورت رایگان رفع خواهد شد.

هرچند سابقه چند ساله ما و رضایت کامل دانشجویان نشان داده است که احتمال ایراد گرفتن داوران از پایان نامه تنظیم شده توسط تیم حرفه ای ویراستاری رساله در موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر  بسیار ناچیز است. به جرأت می‌توان گفت که تصحیح پایان نامه ارشد و دکتری در موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر  ، یکی از بهترین خدمات ویرایش آنلاین پایان نامه در سطح کشور است.

در حال حاضر، تعداد زیادی از دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های بزرگ و مطرح کشور ازجمله دانشگاه تهران، صنعتی شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، شهید بهشتی و همچینن دانشجویان دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و غیردولتی سراسر کشور، تصحیح پایان‌نامه ارشد و دکتری خود را به موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر  می‌سپارند.

ویرایش فوری پایان نامه ارشد و دکتری

در صورتی که درخواست ویرایش فوری پایان نامه خود را دارید، انجام سریع ویراستاری پایان‌نامه شما با افزایش هزینه خدمات قابل انجام است. این کار با افزایش ساعت کاری ویراستار پایان نامه انجام می شود. نگران اصلاح اورژانسی پایان نامه نیز نباشید. چون ما با استفاده همزمان از چند ویراستار و تقسیم کار، اصلاح فوری پایان نامه کمتر یک روز و حتی در چند ساعت را نیز قبول می‌کنیم. در صورتی که می‌خواهید از خدمات ویرایش فوری پایان نامه استفاده کنید، می توانید به دو روش زیر عمل کنید:

  1. در لحظه ثبت سفارش ویراستاری پایان نامه ، در بخش توضیحات این موضوع را ذکر کنید تا سفارش شما در اولویت قرار گیرد.
  2. همچنین می توانید پس از ثبت سفارش در سایت از طریق تماس تلفنی موضوع را اطلاع دهید. مطمئن باشید که ویرایش رساله یا پایان نامه شما به صورت سریع و بسیار فوری و با کیفیت کاملاً تضمینی انجام می شود.

هزینه ویراستاری پایان نامه & نرخ ویرایش حرفه ای پایان نامه

تعرفه و نرخ ویرایش ویراستاری پایان نامه، یکی از عوامل بسیار مهمی می باشد که بسیاری از افراد هنگام سپردن ویرایش متن خود به مراکز ویرایش و یا ویراستار به آن توجه می کنند. گفتنی است که هزینه و نرخ ویرایش انواع متون با یکدیگر متفاوت می باشد و برای انواع متون از متنی به متن دیگر با توجه به ایرادات آن متفاوت خواهد بود. ویرایش پایان نامه نیز از جمله مواردی می باشد که تعرفه و نرخ آن با توجه به زبان پایان نامه و میزان اشتباهات موجود در آن، متفاوت خواهد بود.

برای اعلام نرخ و تعرفه ویرایش پایان نامه، ویراستار معمولا قسمتی از متن را مطالعه کرده و پس از آن با در نظر گرفتن و آگاهی از انتظار مشتری از ویرایش، هزینه ویرایش را اعلام می کند. ویراستاری متن کاری کیفی می باشد و نمی توان قیمت مشخصی در این باره گفت چرا که هزینه ویراستاری به چندین عامل مختلف بستگی دارد.

یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عواملی که باعث می شود تا هزینه ویرایش کاهش یا افزایش یابد این است که پایان نامه مورد نظر تالیفی است و یا ترجمه شده؟ چرا که در پایان نامه های انگلیسی ترجمه شده، ویراستار علاوه بر دسترسی به متن ترجمه شده پایان نامه باید متن اصلی و متن مبدا پایان نامه را نیز داشته باشد و توسط تطبیق پایان نامه با متن اصلی آن را ویرایش کند.

در صورتی که برای ویرایش پایان نامه انگلیسی تالیفی، ویراستار فقط با مطالعه و بررسی متن پایان نامه آن را ویرایش کرده و تحویل مشتری می دهد.

تعرفه و نرخ ویراستاری با در نظر گرفتن موارد زیادی محاسبه می شود که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • نحوه نوشتن نویسنده، پر غلط بودن متن و یا کم غلط بودن آن
  • متن پایان نامه ترجمه است یا ویرایش؟
  • در نظر گرفتن انتظار و هدف مشتری از ویراستاری متن پایان نامه
  • میزان رعایت علائم نگارشی
  • زمان تحویل ویرایش پایان نامه

عوامل موثر در محاسبه قیمت ویرایش پایان نامه شامل چه مواردی است

وقتی پروژه ویراستاری پایان نامه خود را به یک موسسه واگذار می‌کنید، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد هزینه انجام آن می‌باشد چون بیشتر افراد اطلاعات خاصی درباره هزینه و نحوه محاسبه آن ندارند. به طور کلی عوامل موثر بر قیمت ویراستاری پایان نامه به شرح زیر است:

تعداد کلمات

مهمترین عامل که در قیمت ویرایش موثر است تعداد کلمات فایل مبدا می باشد. لازم به ذکر است که متون شامل کمتر از ۲۵۰ کلمه، ۲۵۰ کلمه محاسبه می‌شوند.

کیفیت ویراستاری

بسته به مهارت و سابقه ویراستار، هزینه متفاوت است. سه سطح کیفی عمومی، نقره ای و طلایی به ترتیب متناظر با ویراستار تازه کار، معمولی و باسابقه و مهارت بالا می‌باشد.

سرعت تحویل

هر چه زمان کمتری برای ویرایش در اختیار باشد، ویراستار باید با فشار بیشتری کار کند که همین موضوع باعث افزایش دستمزد ویراستار می‌شود.

زبان مبدأ و مقصد

در مورد برخی زبان‌ها، تعداد ویراستاران ماهر و متخصص کمتر است و بنابر این دلیل هزینه بیشتری برای این ویرایش ها تعیین می‌شود.

زمینه علمی متن

برخی از زمینه های علمی از قبیل پایان نامه های حقوقی، هنری، پزشکی و فلسفی ویراستاران کمتری دارند و این علت هزینه بیشتر است.

خدمات ویژه درخواستی

هزینه ویرایش جداول و فرمول ها، یا پاورقی ها، به مجموع هزینه سفارش اضافه می‌شود و باعث تغییر قیمت کلی ویراستاری می شود.

چرا انجام اصلاحات پایان نامه خود را به موسسه ایرساگستر  بسپاریم؟

  • ضمانت ویرایش رایگان بدون قید و شرط برای تمامی خدمات ویراستاری تا روز آخر (انجام رایگان اصلاحیه دفاع و رفع ایرادات تا تحویل نهایی به مسئول کتابخانه)
  • ویرایش کامل صدها هزار پایان نامه با کیفیت بسیار بالا
  • احتمال بسیار ضعیف ایراد گرفتن اساتید راهنما و داوران از پایان‌نامه‌های ویرایش شده توسط تیم موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر
  • انجام ویراستاری بر اساس فرمت تمامی دانشگاه های دولتی، آزاد، غیر انتفاعی، پیام نور، علمی کاربردی و…
  • رضایت بسیار بالای دانشجویان از کیفیت، سرعت و هزینه ویراستاری

شما دانشجویان عزیز میتوانید جهت انجام ویراستاری پایان نامه خود و اطلاع از تعرفه ویراستاری پایان نامه و ویرایش پایان نامه بعد از دفاع، با تیم حرفه ای  موسسه ایرساگستر تماس بگیرید.

 

کلیدواژه ها:

ویراستاری پایان نامه پیام نور-ویراستاری پایان نامه پزشکی-نرم افزار ویراستاری پایان نامه-برنامه ویراستار پایان نامه- ویرایش پایان نامه قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست