انجام پایان نامه دکتری

میدونید مهمترین بخش تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری پروپوزال و پایان نامه هست!؟

مهمترین وظیفه ای که دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دارند، کار کردن بر روی پایان نامه و رساله (تز) دکتری می باشد. برای موفقیت و دستیابی به نتیجه مطلوب در مقاطع تحصیلات تکمیلی چندین فاکتور وجود دارد از جمله انجام پورپوزال نویسی دکتری، انجام پایان نامه دکتری و دفاع از پورپوزال دکتری و داشتن رساله ای قوی و دفاعی اصولی و پرقدرت از پایان نامه که حتما باید به آن ها توجه شود.

دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد در انتخاب موضوع شرایط متفاوتی دارند؛ دانشجوی دکترا قبل از انتخاب نهایی باید تأیید هیئت علمی دانشگاه را داشته باشد اما دانشجوی کارشناسی ارشد می‌تواند موضوعی که به آن علاقه دارد و با رشتۀ تحصیلی‌اش مرتبط است، انتخاب کند و نیازی به تأییدیه ندارد

انجام فصول رساله دکتری و پایان نامه خود را به ما بسپارید. موسسه علمی و پژوهشی ایرساگستر به صورت حرفه ای و با کمترین هزینه ای نسبت به دیگر موسسات کارهای مربوط به انجام پایان نامه و رساله دکتری را انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره رساله دکتری ، انجام رساله دکتری ، اطلاع از قیمت پورپوزال دکترا و قیمت انجام رساله دکتری کافیست همین حالا با تیم حرفه ای مشاوران ایرساگستر تماس بگیرید.

پایان نامه دکتری چیست و چطور نوشته می شود؟

شاید برای شما پیش آمده باشد که از خود بپرسید که رساله دکترا چیست و فرق آن با بقیه پایان نامه ها در چیست و چگونه باید آن را نوشت. برای تعریف رساله دکتری باید گفت که رساله به نوشته ها و پژوهش هایی گفته می شود که در مورد یک موضوع خاص انجام می شود تا دانشجویان بتوانند مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند.

ساز و کار رساله دکتری به این صورت است که در اواخر دوره دکتری شما باید اقدام به نوشتن رساله دکتری کنید. سپس باید از رساله خود در برابر داوران دفاع کنید و به پرسش های آن ها پاسخ دهید تا نشان دهید که برای این موضوع زمان و انرژی کافی را گذاشته اید. اما قبل از رسیدن به مرحله دفاع از رساله باید از نحوه نوشتن رساله به خوبی مطلع باشید. جهت دریافت مشاوره انجام پایان نامه دکتری ، دانلود پایان نامه دکتری، اطلاع از هزینه نوشتن رساله دکتری و هزینه نوشتن پروپوزال دکتری کافیست همین حالا از سایت ما دیدن نمایید یا با تیم حرفه ای مشاوران ما تماس بگیرید.

چرا باید در دوره دکتری رساله نوشت

نوشتن رساله و یا تز دکتری هدف دوره دکتری نیست. بلکه هدف این است که دانشجو در دوره دکتری یاد بگیرد که چگونه با مسائل روبرو شود و آن را به شیوه پژوهش علمی حل کند. همچنین باید به نحوه پژوهشی که برای حل موضوع استفاده می شود بسیار دقت شود.
در بعضی از موارد نحوه انجام تز، از خود موضوعی که انتخاب شده است مهم تر است. پس بهترین حالت برای انجام یک رساله دکتری موفق انتخاب شیوه علمی صحیح برای حل مسئله است.

نحوه نوشتن رساله دکتری 

نوشتن رساله دکتری با نحوه نوشتن پایان نامه تفاوت هایی دارد که همین موجب سردرگمی دانشجویان می شود. برای نوشتن یک رساله دکتری دقیق و حرفه ای نیاز به برنامه ریزی، تحقیق و نوشتن است. به همین دلیل است که نوشتن رساله دکتری می تواند یکی از مراحل وقت گیر تحصیل باشد. برای آشنایی با نحوه نوشتن پروپوزال دکتری و رساله دکتری و یا آمادگی بیشتر برای دفاع پروپوزال دکتری میتوانید از یک نمونه پروپوزال دکتری و یک نمونه رساله دکتری کمک بگیرید.

جهت دانلود رساله دکتری کافیست به قسمت فروشگاه سایت ما مراجعه فرمایید.

همه چیز درباره انجام پایان نامه دکتری

رساله و تز دکتری آخرین مرحله تحصیل یک دانشجو است. بنابراین دانشجو باید زمان و انرژی زیادی را بگذارد تا بتواند به نتیجه ی دلخواه برسد. اولین گامی که یک دانشجو باید برای نوشتن یک رساله دکتری قوی بردارد، آشنایی کامل با روش تحقیق است. یک روش تحقیق صحیح دانشجو را در رسیدن به هدف خود در نوشتن یک رساله خوب یاری می دهد.

1- نحوه انتخاب موضوع پایان نامه دکترا

موضوعات مختلف تحقیقاتی، روش انجام پایان نامه دکتری را نیز تغییر می دهند. برای انجام یک رساله دکتری میتوان به موضوعات مختلفی مانند تحلیلی، عددی، آزمایشگاهی، کیفی و کمی و غیره اشاره کرد.
در رشته های مهندسی و علوم پایه برای انجام پایان نامه دکتری بیشتر از روش های تحلیلی و عددی استفاده می شود. در رشته های فنی و پزشکی از روش آزمایشگاهی استفاده می شود و در رشته های علوم انسانی و برخی از رشته های پزشکی از روش های کیفی و کمی مانند دکتری مدیریت استفاده می شود.
برای انجام پایان نامه دکترا و نوشتن آن لازم است ابتدا با استاد راهنما و مشاور خود در مورد موضوعی که قرار است در مورد آن کار کنید صحبت و مشورت کنید و سپس نسبت به انتخاب موضوع و پروپوزال نویسی اقدام کنید.

در نهایت شما می توانید با ثبت موضوع خود در دانشگاه نسبت به دفاع از آن اقدام کنید.
پس از اینکه پروپوزال شما مورد تایید دانشگاه قرار گرفت، باید اقدام به جمع آوری داده های مناسب و مرتبط با موضوع کار و سپس نگارش فصول پایان نامه کنید. البته باید قبل از نگارش پایان نامه کارهای مربوط به مقاله خود را انجام دهید، زیرا نوشتن مقاله خیلی زمان بر است و از سوی دیگر تا وقتی مقاله ای در کار نباشد به شما مجوز دفاع از رساله دکتری داده نمی شود.
پس بهتر است که اول نسبت به انجام مقاله پایان نامه و سابمیت آن اقدام کنید که در بعضی از موارد هفت تا هشت ماه طول می کشد تا مقاله سابمیت شود. در این مدت شما می توانید تمرکز خود را بر روی نگارش فصول پایان نامه بگذارید. بعد از اینکه مقاله شما چاپ شد شما می توانید از رساله ای که نوشته اید دفاع کنید و مدرک دکتری را دریافت کنید.
جهت تهیه پروپوزال دکتری و رساله دکتری و همچنین اطلاع از قیمت پروپوزال دکتری، ساختار پایان نامه دکتری، نحوه نگارش رساله دکتری، مراحل انجام پایان نامه دکتری، انتخاب موضوع پایان نامه دکتری و مشاوره پروپوزال دکتری یا مشاوره تز دکتری کافیست همین حالا با تیم حرفه ای مشاوران ما تماس بگیرید.

ثبت سفارش

نکات مهم برای نوشتن پروپوزال پایان نامه دکتری

• رساله شما چه مشکلی را بیان می کند؟
• چرا موضوعی که انتخاب کرده اید در جامعه علمی شما یک چالش محسوب می شود؟
• چرا برای شما مهم است که برای این موضوع راه حلی را پیدا کنید؟
• نحوه پاسخ به سوالات مهم در مورد موضوع انتخاب شده

برای اینکه به یک نتیجه نهایی برسید مطرح کردن چنین سوالاتی بسیار مهم است. پس به پاسخ این سوالات به خوبی فکر کنید تا بتوانید موضوعی را انتخاب کنید که بسیار مفید و ارزشمند باشد اما به این نکته دقت کنید که سوالاتی را که مطرح می کنید نباید بسیار پیچیده و پراکنده باشند تا پاسخ دادن به آن ها سخت باشد و شما را دچار مشکل کند. بهترین حالت این است که پاسخ این سوالات شما را به یک فرضیه برساند تا بتوانید آن را به عنوان یک موضوع برای بررسی های دقیق تر مطرح کنید.
از استاد راهنمای خود غافل نشوید و از او کمک و مشورت بخواهید تا در مورد موضوع تحقیق با شما صحبت کند، همچنین از تجربه و دانش استاد راهنما در نوشتن پروپوزال استفاده کنید.
برای آشنایی بیشتر با نحوه نگارش فصل های رساله دکتری و نحوه نوشتن پروپوزال برای پذیرش دکترا کافیست یک نمونه رساله دکتری و یک نمونه پروپوزال دکتری دانلود کنید.

2- شروع تحقیق و پژوهش

مرحله پژوهش و تحقیقات برای پایان نامه اصلی ترین مرحله ای است که باید طی کنید و هر چه تحقیقات شما در این مرحله موثرتر باشد در نتیجه نهایی شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. از آنجایی که تحقيق شما باید موثر و علمی باشد و برای جلوگیری از اینکه زمانتان را با بررسی منابع غیرمرتبط هدر دهید، این نکات می تواند به شما کمک کند تحقیق موثر تری داشته باشید.

3- یک جدول زمانی برای مرحله تحقیق ایجاد کنید

خیلی مهم است که برای جمع آوری اطلاعات درباره موضوعی که انتخاب کرده اید از منابع کافی استفاده کنید اما شما قرار نیست تمام زمانتان را به روی این مرحله بگذارید و بالاخره باید یکجا این کار را متوقف کنید. بنابراین تصمیم بگیرید، چقدر می خواهید برای این کار زمان بگذارید؟

یک جدول زمانبندی شده تهیه کنید و بر اساس آن برای تحقیقات و مطالعاتتان زمان بگذارید. هدف اصلی این مرحله این است که نشان دهید موضوعات مختلفی را مرور کرده اید و مطالعات پیشین انجام شده را مطالعه نموده اید اما شما زمان برای مطالعه و یادداشت برداری از تمامی مطالعات و پژوهش های انجام شده نخواهید داشت بنابراین باید در انتخاب آن ها نیز دقت داشته باشید تا تحقیقات شما مفید و موثر باشد.

4- در جای مناسب به دنبال منابع مورد نظرتان بگردید

بدون شک جستجو در اینترنت اولین جاییست که برای رسیدن به منابع خاص موضوع مورد نظرتان به آن مراجعه می کنید. اما این را نیز باید در نظر داشته باشید هر آنچه در اینترنت با آن برخورد می کنید لزوما صحیح نیست و شما باید منبع موثق تری برای مطالعاتتان داشته باشید.

Google Scholar می تواند شما را به منابع علمی مطمئنی برساند. ویکی پدیا نیز منبع موثقی نیست اما رفرنس های آن می توانند به شما ایده بدهند تا به دنبال چه مقالات یا کتاب هایی بروید. مراجعه به کتابخانه ها را نیز فراموش نکنید، شاید بسیاری از منابعی که در اینترنت به آنها می رسید و دسترسی به کتاب یا مجلات مورد نظر ندارید در کتابخانه قابل دسترسی باشند. بنابراین منابع مختلفی که می خواهید بررسی کنید را یادداشت کنید و در کتابخانه ها به دنبال آن ها بگردید.

قیمت انجام پایان نامه دکتری
انجام پایان نامه دکترا

انجام تز دکتری تضمینی

محققانی که کار انجام پایان نامه دکتری را انجام می دهند در تمامی مراحل پاسخگوی دانشجویان هستند و از مراحل اولیه تا مراحل صحافی و چاپ تز و رساله دکتری نیز دانشجو را همراهی می کنند. موضوعاتی که در موسسه علمی و پژوهشی ایرساگستر برای عنوان پایان نامه ها تعیین می شود از جدید ترین موضوعات روز می باشد.

تمامی سعی موسسه علمی و پژوهشی ایرساگستر در کاهش هزینه هایی می باشد که باید برای انجام پایان نامه دکتری و سفارش رساله دکتری پرداخت کنید ، پس دیگر لازم نیست که نگران هزینه ها باشید. موسسه علمی و پژوهشی ایرساگستر، بهترین موسسه نگارش پایان نامه دکتری، در رشته های فنی مهندسی، علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و هنر، پایان نامه های دوره کارشناسی ارشد و همچنین رساله دکتری با کیفیتی مثال زدنی و قیمتی بی نظیر انجام می شود.
جهت اطلاع از هزینه رساله دکتری و قیمت رساله دکتری کافیست به قسمت لیست تعرفه خدمات در سایت ما مراجعه نمایید.

ثبت سفارش

هزینه انجام فصول پایان نامه دکتری

همانطور که می دانید انجام پایان نامه دکتری یک امر بسیار تخصصی است. اما موسسه علمی و پژوهشی ایرساگستر پایان نامه و رساله دکتری را به صورت حرفه ای و با قیمتی مناسب انجام می دهد. هنگامی که یک دانشجو قصد دارد برای انجام کار پایان نامه دکتری به موسساتی مراجعه کند با دو دسته مختلف روبرو می شود دسته اول موسساتی که قیمت های بسیار کم و پایینی دارند و دسته دوم موسساتی که قیمت های بسیار بالایی را پیشنهاد می دهند.

اما باید به این نکته دقت کرد که نرخ و هزینه انجام پایان نامه دکتری کاملا مشخص است. برای تعیین هزینه اولین فاکتور مهم موضوع آن است. به عنوان مثال می توان گفت که هزینه ای که برای انجام پایان نامه هایی که نیاز به کد نویسی دارند با توجه به موضوع و نرم افزاری که با آن کار می شود متفاوت می باشد.

فاکتور هایی که در قیمت انجام پایان نامه دکتری تاثیر می گذارند

در ادامه به بررسی نکاتی میپردازیم که در هزینه انجام پایان نامه دکتری تاثیر مستقیم میگذارند:
• نوع رشته تحصیلی و گرایش دانشجو
• دانشگاه محل تحصیل دانشجو
• موضوع پایان نامه، روش تحقیق، سوالات، فرضیه ها
• نوع نرم افزارهایی که نیاز است هنگام نگارش جهت تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار گیرد
• زمان و وقت دانشجو
• تعداد و میزان منابع در مورد موضوع پایان نامه
• ترجمه مقالات مختلف

ویژگی های یک پایان نامه دکتری خوب 

از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های انجام پایان نامه دکتری خوب، داشتن خلاقیت و نوآوری می باشد که این نوآوری خود را در ایده، محتوا و کلید واژه های انتخاب شده نشان می دهد. پس بسیار مهم است که در هنگام انجام پایان نامه دکترا هیچ گونه سرقت ادبی یا کپی کردن وجود نداشته باشد.
یکی از کارهای مهم در نوشتن رساله دکتری و انجام پایان نامه دکتری، مطالعه جدیدترین پژوهش ها و مقالات در زمینه کاری خود می باشد. در بسیاری از مقالات در بخش نتیجه گیری و پیشنهادات از محدودیت های این روش و پیشنهاداتی برای کارهای آینده صحبت شده است که شما می توانید با کمی خلاقیت و نوآوری موضوع و محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید.
بهترین کار در هنگام انجام پایان نامه دکتری این است که از جدیدترین مقالات کار شده از موضوع کاری خود مطلع باشید. از دیگر آیتم های مهم و تاثیر گذار در رساله دکتری وجود بخش بحث و نتیجه گیری است.

بخش بحث و نتیجه گیری از مهم ترین بخش های هر تحقیق علمی و یا پایان نامه می باشد. تمامی کارهایی که در یک تحقیق علمی انجام می شود، نتایج، روش ها، محدودیت ها و غیره همگی در بخش بحث و نتیجه گیری قرار داده می شوند. بنابراین یک پایان نامه و رساله دکتری که از لحاظ کیفیت و اعتبار حرفی برای گفتن دارد باید بخش بحث و نتیجه گیری آن از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

نحوه بهبود کیفیت رساله دکتری

– نکاتی برای بهبود کیفیت پایان نامه دکتری:
1. بهتر است که نتایج و یافته هایی را که به دست آورده اید را به صورت شفاف و به دور از تکرار در بخش های مختلف ارائه دهید.
2. حتما کارهای خود را با مطالعاتی که از قبل انجام شده اند مقایسه کنید تا یک ارتباط منطقی بین داده های به دست آمده در تحقیقات پیشین و تحقیق حاضر به دست بیاورید. انجام این کار موجب می شود که شباهت ها، تفاوت ها، صحت کار، میزان انحراف و غیره را به دست آورید تا بتوانید به صورت کارآمد تر در آینده عمل کنید.
3. محدودیت ها و مشکلاتی که شما در هنگام تحقیق با آن ها مواجه بوده اید را مشخص کنید. همچنین تاثیر این مشکلات را بر روی موضوع و نتایج به دست آمده بررسی کنید. با انجام این کار شما مخاطب را در شرایط تحقیق قرار داده اید.
4. از اصلی ترین پایه های انجام پایان نامه دکتری، تحلیل نتایج و داده های به دست آمده می باشد. یکی از توانایی های یک پژوهشگر این است که بتواند یافته ها و داده های اولیه یک تحقیق را با روشی تحلیلی مورد بحث و بررسی قرار دهد.
5. باید به سوالات تحقیقات و همچنین قبول و یا رد شدن فرضیات بر اساس داده ها و یافته های به دست آمده به صورت منطقی و علمی پاسخ داده شود.

نکات کلیدی قبل از شروع انجام پایان نامه دکتری

یکی از مواردی که نشان دهنده ی اهمیت انجام پایان نامه دکتری می باشد این است که در هنگام انجام مصاحبه دکتری از شما پرسیده می شود که موضوعی که قرار است در دوره دکتری بر روی آن کار کنید چیست؟

این سوال هم روحیه پژوهشی افراد را مشخص می کند و هم اهمیت خود پایان نامه را.

– بررسی نکات کلیدی قبل از شروع انجام پایان نامه دکتری

1. مهم ترین ویژگی یک دانشجوی دکتری، روحیه تحقیق و جستجوگری اوست که با توان و شرایط فکری بهتری نسبت به دوره کارشناسی ارشد به کار تحقیق و پژوهش بپردازد.

2. بررسی تمامی جوانب تحقیقاتی موضوع و اینکه آیا شما توانایی حل و رفع مشکلات مربوط به این موضوع را دارید.

3. انتخاب یک موضوع کاربردی و مهم برای تز دوره دکتری از اهمیت بالایی برخوردار است. اینجا دیگر وقت اشتباه کردن نیست. زیرا اعتبار علمی شما به موضوع کار شما بستگی دارد.

4. یکی دیگر از موضوعات مهم بحث هزینه های مالی پروژه می باشد. اگر رساله شما با هزینه همراه است پس به دنبال موسسات تحقیقاتی برای پشتیبانی مالی از کار خود باشید در غیر این صورت به دنبال یک موضوع دیگر باشید.

5. برای داشتن دلایل و شواهد کافی و محکم برای کار کردن بر روی یک موضوع، نوشتن یک پروپوزال قوی با تمام مستندات و شواهد الزامی است.

6. انتخاب استاد راهنما یکی از عوامل مهم در انجام پایان نامه دکتری موفق است. پس به دنبال اساتیدی باشید که بر موضوع کاری شما مسلط باشند و اینکه حداقل با موضوعاتی مشابه و نزدیک به این موضوع کار کرده باشند.

7. انجام پایان نامه دکتری و رساله دکتری شما باید به صورتی باشد که بتوان چندین مقاله اعم از ژورنالی و کنفرانسی از آن به دست آورد. همچنین مجددا یادآور می شویم که یکی از شروط دفاع از پایان نامه دکتری داشتن اکسپت یا پذیرش از مقاله در مجلات معتبر می باشد.

8. به طور کلی انجام رساله دکتری زمان بر است و چیزی در حدود 2 تا 3 سال شما را درگیر خود می کند. پس زمان کافی را برای آن تعیین کنید.

9. یکی از نکاتی که باید به آن توجه شود رعایت دستورات نگارشی و دستوری می باشد. در یک رساله دکتری نباید هیچ گونه اشکالات دستوری و خطای نگارشی باشد.

شما می توانید درخواست خود را برای انجام پایان نامه ارشد ، نوشتن پایان نامه دکتری ، انجام پروپوزال ، انجام مقاله و… به موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر ارائه نمایید تا کارشناسان ما آن را به دقت بررسی کرده و درباره نحوه انجام، شرایط و مدت زمان انجام ، هزینه انجام پروپوزال دکتری و هزینه انجام رساله دکتری و فصل بندی رساله دکتری با شما تماس حاصل نمایند و نکات لازم را برای شما بیان کنند.

میدونید تفاوت رساله دکتری و پایان نامه ارشد چیه؟

1- نحوه نگارش و طول نوشته

معمولا رساله دکتری مفصل تر و حجیم تر از پایان نامه نوشته می شود. پایان نامه دوره کارشناسی ارشد معمولا ۱۰۰ صفحه یا شاید کمتر از آن است. اما تز یا رساله دکترا شامل اطلاعات و پیشینه های وسیع تر و بیش تری می شود و مرحله تحقیقات آن نیز طولانی تر است.
حجم یک رساله گاهی ممکن است حتی دو یا سه برابر یک پایان نامه باشد. در برخی رشته ها طول یک رساله به ۴۰۰ صفحه هم می رسد. در رساله باید به ارائه ایده های جدید بپردازید و در نهایت نظریه ای جدید ارائه کنید همین موجب می شود اکثر بخش های رساله ی دکترا توضیحات بیشتری داشته باشد و طولانی تر شود.

2- هدف

هدف از نگارش پایان نامه دوره کارشناسی ارشد این است که نشان دهید اطلاعات کافی درباره آنچه در طول این مقطع خوانده اید دارید و طی مرحله پایان نامه نویسی با پژوهش آشنا می شوید، اما در مرحله دکتری دیگر مرحله آشنایی با پژوهش را رد کرده اید و انتظار می رود برای نوشتن رساله تسلط بیشتری داشته باشید و با ارائه رساله می خواهید نشان دهید که دیگر می توانید به صورت مستقل یک کار پژوهشی انجام دهید.

3- نوع پروپوزال

پروپوزال دوره دکتری نیز همانند رساله نهایی طولانی تر و مفصل تر از پروپوزال یک پایان نامه ارشد خواهد بود چرا که باید در آن به طور دقیق به شرح کاملی از آنچه قرار است در رساله ذکر شود اشاره گردد. اما در پروپوزال ارشد اشاره به موارد ضروری کافیست و نیاز به تشریح و پرداختن به جزییات در پروپوزال وجود ندارد.

4- گستره ی موضوعات

در انجام پایان نامه دکتری معمولا به دامنه گسترده تری پرداخته می شود و فرضیات قوی تر و بیشتری ارائه می شود. نوآوری و ارائه نظریه در رساله باید علمی تر و خلاقانه تر باشد.

5- ارائه نظریات و روش تحقیق

در پایان نامه کارشناسی ارشد اغلب دانشجویان برای اولین بار یک کار پژوهشی را انجام می دهند بنابراین انتظار می رود دانشجو به اصول روش تحقیق توجه داشته باشد. اما در انجام پایان نامه دکتری (رساله دکتری) دیگر دانشجو با نحوه ی انجام یک کار پژوهشی آشنا است بنابراین باید بتواند اندیشه ها، تفسیرها و تحلیل های خود را درباره هر اطلاعاتی که در رساله آورده است بیان کند.
دانشجویی که یک رساله دکترا می نویسد باید بتواند نظریه جدیدی ارائه کند و یا نظر مثبت یا منفی خود را درباره نظریه ایی که پیش تر ارائه شده است بیان کند.
دانستن تفاوت های بین یک پایان نامه کارشناسی ارشد و یک رساله دکترا می تواند به شما کمک کند با در نظر گرفتن این تفاوت ها، یک رساله یا تز دکترای بهتر و جامع تر بنویسید. اگرچه ساختار کلی هر دو یکی است اما با دانستن اینکه چه مطالبی وزن بیشتری به رساله شما می دهد می توانید یک رساله خوب برای دوره دکترای خود تهیه کنید.

کلیدواژه ها:

انجام پایان نامه دکتری مدیریت-انجام رساله دکتری مدیریت-انجام پایان نامه دکتری کامپیوتر-انجام پایان نامه دکتری عمران-انجام رساله دکتری حسابداری-انجام پایان نامه دکتری برق قدرت-انجام پایان نامه دکتری حسابداری-انجام پایان نامه دکتری مهندسی صنایع-انجام پایان نامه دکتری برق- انجام پایان نامه دکتری روانشناسی-نمونه رساله دکتری دانشگاه آزاد-نمونه پروپوزال دکتری مدیریت-موضوعات پیشنهادی رساله دکتری مدیریت-فصل بندی رساله دکتری دانشگاه ازاد-نحوه نگارش رساله دکتری دانشگاه آزاد-هزینه پایان نامه دکتری دانشگاه آزاد-موضوع پایان نامه دکتری معماری-موضوع رساله دکتری مدیریت دولتی-نحوه نگارش پروپوزال دکتری دانشگاه آزاد-پایان نامه دکتری ادبیات فارسی-پایان نامه دکتری مدیریت-نمونه رساله دکتری مدیریت-دانلود رساله دکتری حسابداری-موضوع رساله دکتری مدیریت-دانلود رساله دکتری معماری-دانلود رساله دکتری شهرسازی-نحوه نگارش پایان نامه دکتری دانشگاه آزاد-پایان نامه دکتری معماری-پایان نامه دکتری عمران سازه-موضوع رساله دکتری مدیریت آموزشی-رساله دکتری حسابداری-قالب آماده پایان نامه دکتری دانشگاه آزاد-پایان نامه دکتری اقتصاد-پایان نامه دکتری حسابداری-پایان نامه دکتری محیط زیست-رساله دکتری مدیریت بازرگانی-دانلود پایان نامه دکتری روانشناسی-پایان نامه دکتری مشاوره-پروپوزال دکتری مدیریت-نحوه نگارش رساله دکتری دانشگاه تهران-دانلود پایان نامه دکتری حسابداری-پایان نامه دکتری مدیریت آموزشی-

39 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مطالبتون خیلی عالی بود

    پاسخ
  • من خیلی راضی بودم،ممنون از تیم ایرساگستر

    پاسخ
  • فاطیما
    14 آبان 1402 13:22

    پورپوزال دانشگاهم رو شما انجام دادید عالی بووووود.

    پاسخ
  • ماهان صداقت
    14 آبان 1402 13:24

    مرسی از تیم حرفه ایتو و تحویل به موقه کارم

    پاسخ
  • واقعا تیم حرفه ای و پیگیری هستید.

    پاسخ
  • واقعا تیم حرفه ای و پیگیری هستید.

    پاسخ
  • سلام، پایان نامه ای که برام انجام دادین واقعا از نظر کیفیت و مطالب استفاده شده عالی بود، خیلی ممنونم.

    پاسخ
  • ممنون از مشاوره های بی نظیرتون

    پاسخ
  • از مرحله ثبت ایرانداک تا مرحله دفاع با این مجموعه همکاری داشتم، واقعا خیلی حرفه ای و بی نظیر بودن، با نمره بالا در دفاع قبول شدم.

    پاسخ
  • از مرحله ثبت ایرانداک تا مرحله دفاع با این مجموعه همکاری داشتم، واقعا خیلی حرفه ای و بی نظیر بودن، با نمره بالا در دفاع قبول شدم.

    پاسخ
  • از مرحله ثبت ایرانداک تا مرحله دفاع با این مجموعه همکاری داشتم، واقعا خیلی حرفه ای و بی نظیر بودن، با نمره بالا در دفاع قبول شدم.

    پاسخ
  • از مرحله ثبت ایرانداک تا مرحله دفاع با این مجموعه همکاری داشتم، واقعا خیلی حرفه ای و بی نظیر بودن، با نمره بالا در دفاع قبول شدم، پیشنهاد میکنم حتما کارتون رو به این مجموعه بسپارید.

    پاسخ
  • از مرحله ثبت ایرانداک تا مرحله دفاع با این مجموعه همکاری داشتم، واقعا خیلی حرفه ای و بی نظیر بودن.

    پاسخ
  • از مرحله ثبت ایرانداک تا مرحله دفاع با این مجموعه همکاری داشتم، واقعا خیلی حرفه ای و بی نظیر بودن.

    پاسخ
  • سلام، پایان نامه ای که برام انجام دادین از نظر کیفیت و محتوا واقعا عالی بود، ممنون از شما.

    پاسخ
  • از مرحله ثبت ایرانداک تا مرحله دفاع با این مجموعه همکاری داشتم، واقعا خیلی حرفه ای و بی نظیر بودن.

    پاسخ
  • واقعا کارتون عالیه

    پاسخ
  • واقعا کارتون عالیه

    پاسخ
  • بی نظیرید

    پاسخ
  • امیرعلی
    15 آبان 1402 13:53

    از مشاوره انتخاب موضوع و انجام پروپوزالم خیلی راضی بودم

    پاسخ
  • پایان نامه کارشناسی منو خیلی دقیق انجام دادن و بسیار وقت شناس بودن

    پاسخ
  • پایان نامه ام رو شما انجام دادین خیلی خوب و به موقع تحویل دادین ممنونم

    پاسخ
  • مطالب بسیار مفیدی هستن👌🏻

    پاسخ
  • برای پایان نامه من و دوستم با مجموعه شما همکاری داشتیم از لحاظ کیفت و دقیق بودن عالی بود ممنون از شما.

    پاسخ
  • انتخاب موضوع و انجام پروپوزال و پایانامه ام رو شما انجام دادین خیلی راضی بودم و ممنون بابت پاسخگوییتون

    پاسخ
  • کارتون فوق‌العاده است.خسته نباشید

    پاسخ
  • ذواافقاری
    20 آبان 1402 15:04

    ممنون از شما پایان نامه ام به دستم رسید از لحاظ کیفیت، مرتب بودن، محتوا و… عالی بود واقعا

    پاسخ
  • برای انجام رساله دکتری حسابداری با شما همکاری داشتم.دستتون درد نکنه خیلی خوب بود

    پاسخ
  • بی نظیرید ممنون از پاسخگوییتون

    پاسخ
  • واقعا مجموعه بی نظیری هست، در هر ساعتی پاسخگو هستند

    پاسخ
  • برای انجام کارم خیلی منتظر موندم، قرار بود یک هفته کار جمع بشه، یک ماه زمان برد، ولی در نهایت از نتیجه راضی بودم، اگر زمانبندی رو حل کنند کیفیت کارشون خوبه.

    پاسخ
  • اصلاحات پایان نامه منو انجام دادند و راضی بودم

    پاسخ
  • من پایان نامه ام رو دادم یه موسسه دیگه خیلی افتضاح بود سپردم به شما اصلاح کردین راضی بودم.

    پاسخ
  • پایان نامه دکتری مدیریت انجام دادن برام استاد چندین بار اصلاح زد کارم رو میفرستادم واسشون درستش میکردن برام دستشون درد نکنه بابت پیگیریشون.

    پاسخ
  • تحقیق کلاسی منو انجام دادند عالی بود

    پاسخ
  • رساله دکتری حسابداری برای من انجام دادن راضی بودم.

    پاسخ
  • چه کاریه خب تحقیقات و پایانامه رو دانشجو خودش باید بنویسه نه که بدن همچین شرکت هایی براشون انجام بدن. به نظر من اصلا کار درستی نیست.

    پاسخ
  • عالی هستید

    پاسخ
  • من رشته ام حسابداری هست. پایان نامه و مقاله ام رو به موسسه ایرساگستر سپردم و راضی بودم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست