سفارش پاورپوینت

سفارش پاورپوینت جلسه دفاع چه ضرورتی دارد!؟

دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای کسب مدرک تحصیلی خود بایستی علاوه بر گذراندن تعدادی از واحدهای درسی تئوری و عملی، تحقیقاتی را تحت عنوان پایان نامه انجام دهند و در یک جلسه در حضور اساتید راهنما و اساتید داور، از تحقیقات خود دفاع کنند. کسب مدرک تحصیلی برای دانشجو تنها در صورت کسب نمره قابل قبول برای تحقیقات انجام گرفته شده از طرف داوران جلسه امکان پذیر خواهد بود.

از این رو آمادگی کامل دانشجو برای حضور در جلسه دفاع یکی از مهم‌ترین مراحل انجام پایان نامه خواهد بود. یکی از مواردی که در جلب نظر و رضایت اساتید و شرکت کنندگان در جلسه دفاع از اهمیت بالایی برخوردار است، پاورپوینت پایان نامه است. تمام آنچه را که نیاز دارید در جلسه دفاعیه به خاطر داشته باشید میتوانید در پاورپوینت از آن نام ببرید. جهت سفارش پاورپوینت دفاع پایان نامه همین حالا با ما تماس بگیرید.

پاورپوینت چیست؟

پاورپوینت (Power point) یک نرم افزار کاربردی زیر مجموعه آفیس (OFFICE) است. پاور پوینت نرم افزاری گرافیکی برای طراحی کاتالوگ ها، تبلیغات و ساخت فایل های چند رسانه ای است. در گذشته افراد از عکس برای نشان دادن موضوعات خود به دیگران استفاده می کردند که با پیشرفت تکنولوژی مایکروسافت برنامه ای کاربردی به نام پاورپوینت را در اختیار افراد قرار داد.

از پاورپونت برای طراحی اسلایدهای درسی و کاری استفاده می شود. محیط کاربری آسان برنامه پاورپوینت همراه با ویژگی چند رسانه ای بودن آن، افراد را ترغیب به یادگیری این نرم افزار جالب می کند. پسوند فایل های پاورپوینت PPT است. استفاده از پاورپوینت، عملکرد آموزشی را بهتر و روند آموزش را سرعت می بخشد. تنها وظیفه پاورپوینت انتقال هرچه بهتر مفهوم به بیننده است. محیط نرم افزاری پاورپوینت بسیار به نرم افزارهای دیگر مایکروسافت شباهت دارد.

 

ساخت پاورپوينت حرفه اي به شما كمك مي كند كه در جلسه دفاع بتوانيد موفق تر و بهتر مطالب مهم پایان نامه خود را به داوران و اساتید انتقال دهيد. در نظر داشته باشيد پاورپوينت حرفه اي جلسه دفاع را با پاورپوينت هاي ساده اي كه براي كلاس هاي خود آماده مي كرديد ،اشتباه نگیرید. هرفردی نمی تواند پاورپوینت روز دفاع برای شما آماده کند. نحوه قرارگیری مطالب مهم و ضروری، ترتیب قرارگیری اسلایدها و تطابق آن ها با سخنرانی خود، طراحی هر اسلاید متناسب با هدف اصلی پایان نامه و رعایت اصول علمی مهم در نحوه ساخت اسلایدها و آمادگی اصولی برای سؤالات احتمالی داوران و نحوه پاسخ دهی شما به آن سؤالات به صورت درست و کاملا علمی باید در طراحی پاورپوینت لحاظ گردد.

لطفا جهت سفارش طراحی پاورپوینت و انجام پروژه پاورپوینت خود و همچنین اطلاع از هزینه انجام پروژه پاورپوینت همین حالا با تیم حرفه ای ما تماس بگیرید.

اشتباهات دانشجویان در جلسه دفاع 

از آنجایی که برای هر دانشجو جلسه دفاع از پایان نامه بسیار اهمیت دارد، اگر بهترین موضوع را هم انتخاب کرده باشد و نتواند به درستی برای اساتید و داوران آن را بازگو و تشریح کند، تمام زحمات و هزینه هایی که کرده است کاملا بیهوده می باشد. از جمله اشتباهاتی که دانشجویان در زمان جلسه دفاعیه مرتکب می شوند، کم اهمیت دانستن انجام پاورپوینت دفاع پایان نامه است.

همانطور که بیان شد قالب پاپورینت اهمیت زیادی دارد و باید ظاهری زیبا و در عین حال ساده داشته باشد. اما به بطور کامل میتوان به موارد زیر به عنوان ویژگی های قالب پاورپوینت اشاره کرد:

  • ساده باشد، یعنی دور از هرگونه شلوغی و پیچیدگی.
  • در عین سادگی بسیار شیک و جذاب باشد، ببینده را جذب کند.
  • باید فضای کافی برای نوشتن محتوا داشته باشد.
  • دارای فضا برای جایگذاری تصاویر باشد.
  • از تم های رنگی انتخاب نکنید.

مراحل ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه

 

1- اولین گام پیش از طراحی پاورپوینت

قبل از طراحی پاورپوینت دفاع حتما در نظر داشته باشید ،که باید فصل های پایان نامه را خلاصه کنید. بیشترین تمرکزتان را روی فصل های آخر بگذارید تا بتوانید بیشتر به مباحث و نتایج پیرامون پژوهش بپردازید. در این مرحله کمک از پروپوزال هم گزینه خوبی است و برای کامل تر شدنش از اعمال تغییرات و اضافه کردن سایر فصول استفاده نمایید.

2- انتخاب قالب مناسب جلسه دفاع

این مرحله اهمیت زیادی دارد زیرا باید از طرحی کمک بگیرید که زمان زیادی را صرف طراحی نکنید. تعداد اسلایدها و فونت انتخابی پاورپوینت باید به گونه ای باشد که در 20 تا 30 دقیقه بتوانید ارائه را به طور کامل شرح دهید و به پایان برسانید.

در انتخاب تم و پس زمینه کمی محتاطانه عمل کنید. نیازی به استفاده از انیمیشن و صدا در اسلایدها نیست. تا حد امکان از پس زمینه سفید کمک بگیرید. پس زمینه هایی با طرح و رنگ های پیچیده برای ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه گزینه خوبی نیست.

نکته: همیشه به خاطر داشته باشید فونتی را به کار ببرید که مخاطبان شما بتوانند آن را به راحتی بخوانند.

برخی از دانشجویان اسلایدهای پاورپوینت پروژه یا پایان نامه را پر از نوشته می کنند که کاری کاملا اشتباه است. بهترین حالت اسلاید آن است که با مطالعه یک مطلب در 2 الی 3 خط مفهوم آن را برای شنونده و ببینده توضیح دهید. اگر در توضیحاتتان از تصاویر، نمودارها و جداول استفاده کنید که بهترین حالت خواهد بود. زیرا طرح های گرافیکی بیشتر از متون باعث جلب توجه بینندگان خواهد شد.

در بسیاری از موارد دانشجویانی را میبینیم که یک مطلب را در اسلاید نوشته و همان را روخوانی می کنند و بدترین و ضعیف ترین نوع ارائه همین است. در ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه رعایت این نکات ریز حیاتی است و در جلب توجه مخاطب تاثیر بسزایی خواهد داشت.

3- عنوان و موضوع

در صفحه اول همیشه باید عنوان پایان نامه درج شود. عنوانی که در اسلاید اول مینویسید باید دقیقا مطابق با همان عنوان در پروپوزال‌تان باشد، نه کمتر و نه بیشتر.

4- بیان مساله

سعی کنید در یک یا دو اسلاید نمودار سوال و دغدغه خود را شرح دهید. در بسیاری از موارد میبینیم که دانشجویان مسئله پایان نامه را در تمامی اسلایدها کپی می کنند که این روش کاملا اشتباه است.

5- اهمیت تحقیق

اسلاید را هم به طور کامل به اهمیت تحقیق و پژوهش اختصاص دهید و سعی کنید به صورت کوتاه سوالات زیر را پاسخ دهید:

  1. پژوهش شما چه تاثیری بر حوزه مطالعه شما می گذارد؟
  2. پژوهش شما چه تاثیر کاربردی بر روی کار شما به عنوان یک حرفه میگذارد؟
  3. سایر مواردی که پژوهش شما را بااهمیت می کند چیست؟

6- پایه های تئوری موضوع

پایه های فلسفی یا نظری پژوهش‌تان را بیان کنید. برای مثال پژوهش ما دیدی اجتماعی یا ساختارگرایانه دارد در یک اسلاید به شرح آن بپردازید. در این اسلاید توضیح دهید که فلسفه یا تئوری مطرح شده چگونه به پژوهش شما ارتباط دارد.

البته لازم به ذکر است که برخی از پژوهش ها پایه تئوریکی یا فلسفی خاصی ندارند که در این صورت این اسلاید ضروری نیست.

7- چارچوبی برای مفهوم

چارچوب مفهومی مهمترین بخش هر پاورپوینت جلسه دفاع است. شما باید در تعدادی اسلاید مهمترین بخش پژوهش‌تان را بیان کنید. بهتر است در این بخش برای مفهوم و درک بیشتر از جداول و نمودارها کمک بگیرید یا اینکه از یک بند توضیح استفاده کنید. در این اسلاید ذکر پژوهش هایی که قبلا از روش پژوهشی شما استفاده کرده اند الزامی است زیرا باعث حمایت از پروژه شما خواهد شد.

8- مرحله روش شناسی

در این مرحله باید نمونه ها و موارد مشارکت کننده در تحقیقات‌تان را به طور کامل توضیح دهید و آن ها را معرفی کنید. به این ترتیب که چطور انتخاب شده اند و چه ویژگی هایی دارند. موارد زیر را برای این اسلایدها بررسی نمایید:

  • شرح روایی و پایایی ابزار اندازه گیری
  • شرح روش جمع آوری اطلاعات به صورت دقیق و کامل
  • بیان روش تجزیه و تحلیل داده ها با تمام جزئیات
  • ذکر محدودیت های پژوهش

9- یافته ها

نتایج و یافته های شما در فصول آخر اهمیت زیادی دارند. اما برخی از نتایج به دست آمده در اصلی فرضیات شما هستند. این نتایج را بدون کم و کاستی در انجام پاورپوینت جلسه دفاع ذکر کنید. استاد راهنمای شما کمک بسیار خوبی است با ایشان درباره اینکه چطور جداول را انتخاب کنید و نتایج نهایی را به دست آورید، مشورت نمایید.

10- بحث و نتیجه گیری

برای بحث و نتیجه گیری هم به یک یا دو اسلاید نیاز خواهید داشت. در این قسمت توضیحات شما باید پاسخ سوال های زیر را دربر گیرد:

  • در این پژوهش چه نتایجی را به دست آورده ایم؟
  • چگونه نتایج پژوهش شما به چارچوب مفهومی پژوهش ارتباط پیدا می کند؟
  • نقاط ضعف، قدرت و محدودیت های کار خود را بیان کنید.

11- پیشنهادات و کاربردها

اختصاص یک اسلاید به کاربردها و پیشنهادات خود درباره پروژه نیز معقول است.

12- منابع استفاده شده در پاورپوینت

در این اسلاید ضروری باید تمامی منابع اصلی که در پژوهش و تحقیقات خود استفاده کرده اید را به طور کامل معرفی کنید.

13- قدردانی و سپاس

در اسلاید پایانی نیز میتوانید از اساتید، کادر علمی، استاد راهنما، مشاور و حضار در جلسه دفاعیه تشکر کنید.

جهت تهیه پاورپوینت جلسه دفاع دکتری ، پاورپوینت دفاع از پروپوزال دکتری و پاورپوینت دفاع از پروپوزال ارشد همین حالا با تیم حرفه ای مشاوران ما در موسسه ایرساگستر تماس بگیرید.

ثبت سفارش

نحوه کنترل جلسه دفاع با پاورپوینت

اگر پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه اصولی باشد دیگر نیاز به نگرانی نیست و تا حد بسیار زیادی باعث کاهش ترس و استرس خواهد شد. کار اصلی پاپورپوینت در جلسه دفاع این است که مباحث ناشناخته را از سخنرانی کم کند.

جهت سفارش ساخت پاورپوینت و انجام پاورپوینت پایان نامه و اطلاع از قیمت انجام پاورپوینت توسط تیم حرفه ای ایرساگستر، همین حالا تماس بگیرید.

مزایای پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه

 

1- متن سخنرانی را فراموش نخواهید کرد.

یکی از استرس هایی که همیشه دانشجویان در زمان دفاع دارند، ترس از فراموش کردن مطالب است. اهمیت موضوع سبب می شود تا بخش اعظمی از انرژی مغز ما هدر رود. با ساخت پاورپورینت اصولی میتوانید مطمئن باشید که در طی جلسه چیزی را از قلم ننداخته اید و متن روبری شما و داوران خواهد بود.

2- تسلط بر محتوای پایان نامه

در طی ساخت پاورپوینت خوشحال باشید که با تمرین، دسته بندی و ایجاد نظم چندین بار مطالب پایان نامه را مرور کرده اید. اگر طراحی پاورپوینت را خودتان انجام دهید تمرین بسیار عالی برای دسته بندی مطالب است.

3- برنامه ریزی برای جلسه دفاع

زمانی که به سراغ ساخت پاورپوینت میروید یعنی مجبورید برای نحوه ارائه آن نیز برنامه ریزی داشته باشید و بسیاری از مسائل ناشناخته برایتان حل خواهد شد و تا حد بسیار زیادی بر ارائه مسلط می شوید. وقتی از قبل برای ارائه تمرین کرده باشید، در جلسه پایان نامه شرایط برایتان تکراری تلقی خواهد شد و در سخنرانی موفق تر عمل می کنید.

شما به عنوان یک ارائه دهنده باید در زمان شروع تسلط بالایی بر موضوع داشته باشید. باید یک استراتژی برای خود تعریف کنید به این صورت که چکاری انجام دهید؟ از کجا شروع کنید و به کجا برسید؟ و مهمتر اینکه دسته بندی برای موضوعات مشخص نمایید.

4- ساخت پاورپوینت حرفه ای برای جلسه دفاع پایان نامه

همانطور که در فوق بیان شد نباید تمامی مطالب پایان نامه را در پاورپوینت جلسه دفاع ذکر کنید. بلکه تمامی خاص بودن ارائه به این است که به صورت اصولی و کاربردی به بیان مطالب مهم و مثبت بپردازید. مطالبی که برای متقاعدسازی و تاثیر روی داوران کافی باشد. البته نحوه برخورد، صحبت کردن و میزان تسلط به مطالب نیز اهمیت زیادی در این بخش خواهد داشت.

5- تمرینات حرفه ای برای جلسه دفاع

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین جلسات، جلسه دفاع پایان نامه است که به تمرینات و طراحی های زیادی نیاز دارد. فرقی ندارد که ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه را خودتان انجام داده باشید یا شخص دیگر، در نهایت این شما هستید که باید به بیان موضوع و ارائه بپردازید پس لازم است که تمرینات بسیار حرفه ای داشته باشید.

باید به مطالب و اسلایدها تسلط کامل داشته باشد، از حرف های کلیشه ای برای متقاعدسازی اساتید بپرهیزید و از بیان مطالب غیرضروری جدا خودداری کنید. البته به یاد داشته باشید که 70 درصد تاثیر را نحوه حرف زدن و جذابیت ارائه تعیین خواهد کرد و تنها 30 درصد از ارائه به پایان نامه و نگارش آن مربوط است.

6- جلسه دفاع علمی در پایان نامه

جلسه دفاع برای دانشجویان ارشد و دکتری اهمیت بسیار ویژه ای دارد. مدیریت جلسه و زمان بندی نیاز به طرح دارد. اگر میخواهید ارائه ای باکیفیت داشته باشید باید از قبل نقشه هایی برای جلسه تدارک ببینید.

7- اهمیت مدیریت زمان در جلسه دفاعیه

بسیاری از دانشجویان بر این باورند که باید هرآنچه را که در پایان نامه آورده اند در زمان جلسه دفاع پایان نامه بیان کنند. در حقیقت این اشتباه است. اگر بخواهید به صورت نکته ای و ریزبینانه به بیان تمامی مطالب در پایان نامه بپردازید در جلسه دفاعیه ناموفق خواهید شد.

اولا اینکه شما زمان کافی برای بیان تمامی مطالب نخواهید داشت، ثانیا اگر جلسه طولانی و یکنواخت شود، ارائه شما برای افراد حاضر در جمع کسل کننده و خسته کننده خواهد شد و امتیاز مثبت را از دست خواهید داد. ساخت پاورپوینت مناسب دفاع پایان نامه باید کوتاه، متخصر و مفید باشد، بطوری که در مدت زمان کوتاهی بیشترین و بهترین اطلاعات را ارائه دهید.

سفارش ساخت پاورپوینت
سفارش پاورپوینت پایان نامه

 

آمادگی برای جلسه دفاع

آمادگی برای جلسه دفاع از پایان نامه مانند هر ارائه دیگری دارای نکات خاصی است که دانشجو بایستی پیش از حاضر شدن در جلسه این نکات را تمرین کرده باشد. در این بخش قصد داریم به طور مختصر به نکات اصلی در این رابطه اشاره کنیم:

1- آماده سازی محتوا

    • قبل از شروع به آماده سازی محتوای اسلایدهای پاورپوینت بایستی به متن پایان نامه خود تسلط کافی را پیدا کرده باشید، سپس بخش‌های مختلفی را که قصد ارائه آنها را دارید برای خود یادداشت کنید و زمان مشخصی را برای هر بخش اختصاص دهید.
    • شروع محتوای پاورپوینت بایستی به گونه‌ای باشد که باعث کنجکاوی مخاطبان در رابطه با ادامه بحث شود.
    • پایان محتوا بایستی به گونه‌ای باشد که مخاطبان حاضر در جلسه به پاسخ تمام سوالاتی که در حین ارائه برایشان ایجاد شده است، رسیده باشند و همچنین یک جمع بندی کامل و واضح را از نتیجه تحقیقات انجام گرفته شده در برگیرد.
    • محتوای انتخاب شده برای اسلایدها بایستی با موضوع مورد بحث هماهنگی کامل را دارا باشد.

2- آماده سازی محیط

    • دانشجو بایستی حداقل نیم ساعت پیش از سایر افراد در جلسه حضور داشته باشد و عوامل محیطی همچون نور سالن، وصل بودن پروژکتور، خوانا بودن متن اسلایدها و … را کنترل کند.
    • حالت اسکرین سیور کامپیوتر حتماً بایستی غیر فعال شده باشد.
    • دانشجو بایستی برای هرگونه پیشامد غیر قابل انتظاری آمادگی کافی را داشته باشد.
    • در هنگام ارائه توجه به زمان ارائه بسیار حائز اهمیت است.
    • توجه به مخاطبان حاضر در جلسه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است

آماده سازی محیط برای ارائه پایان نامه یکی از مواردی است که دانشجو باید قبل از حضور سایرین نسبت به انجام آن اقدامات کافی را به عمل آورده باشد.

دانشجویان گرامی، لطفا جهت اطلاع از هزینه انجام پاورپوینت حرفه ای و سفارش پاورپوینت حرفه ای و انجام سفارش پاورپوینت پایان نامه همین حالا با مشاوران خبره ما تماس بگیرید.

جهت سفارش پاورپوینت فوری میتوانید فرم ثبت سفارش خدمات را در سایت ما تکمیل کرده و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

انجام پروژه های دانشجویی پاورپوینت خود را به تیم حرفه ای ما بسپارید.

ثبت سفارش

نکات کلیدی در ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه به صورت اصولی و جذاب

همان طور که اشاره شد، تهیه پاورپوینت پایان نامه به شکل صحیح و انتخاب اسلایدهای مناسب برای آن، از اهمیت بسیار بالایی برای جلب نظر شرکت کنندگان در جلسه دفاع از پایان نامه و به خصوص اساتید راهنما و داور دارد. از همین رو دانشجویان بایستی در تهیه این اسلایدها به نکات کلیدی که در ادامه اشاره خواهد شد، توجه کافی داشته باشند. دانشجویان عزیز، لطفا جهت اطلاع از فرمت پاورپوینت دفاع پایان نامه خود به سایت دانشگاه تان مراجعه نمایید.

1- نرم افزار مورد استفاده

اولین نکته برای تهیه اسلاید مناسب انتخاب نرم افزار مناسب است. نرم افزارهای مختلفی برای ارائه اسلایدها از جمله Presenter Adobe, Prezi, Keynote, PowerPoint و …وجود دارد که در بین این نرم افزارها  پاورپوینت مشهورترین و پرکاربردترین نرم افزار است. این نرم افزار از ابزارهای  فراوانی نیز برخوردار است که همین مورد باعث شده است دانشجویان برای تهیه اسلایدهای پایان نامه اغلب از این نرم افزار استفاده کنند.

 2- رزولوشن پاورپوینت

  • تنظیم رزولوشن پاورپوینت بسته به پروژکتور مورد استفاده متفاوت خواهد بود.
  • در حالت کلی دو نوع تصویر با نسبت‌های  4:3 و 16:9 متداولند که هر یک رزولوشن مخصوص به خود را خواهد داشت.

3- پیش زمینه

  • زمینه انتخاب شده برای اسلایدها بسته به جلسه‌ای دارد که اسلایدها در آن ارائه خواهد شد. معمولاً برای جلسه دفاع از پایان نامه انتخاب رنگ‌های روشن در پس زمینه مورد تایید خواهد بود.
  • سعی کنید از رنگ قرمز و یا زرد برای پیش زمینه اسلایدها استفاده نکنید؛ زیرا این رنگ‌ها برای طولانی مدت عدم تمرکز مخاطبان و خستگی را به همراه خواهد داشت.
  • زمینه‌هایی که توجه مخاطبان را بیش از حد به خود جلب کنند قابل تایید نیستند و برای پاورپوینت پایان نامه بهتر است از زمینه‌های ساده و با رنگ روشن استفاده شود.

زمینه انتخاب شده برای اسلایدهای پایان نامه نباید به گونه‌ای باشد که توجه شرکت کنندگان را بیش از حد به خود جلب کند.

4- متن اسلایدها

  • هر کدام از اسلایدهای پاورپوینت بایستی نهایتاً دارای 5 الی 6 جمله و 20 الی 25 کلمه باشد.
  • در نگارش متن پاورپوینت به هیچ عنوان از جملات کامل استفاده نمی‌شود و متن نوشته شده بایستی تنها حاوی نکات کلیدی باشد. متن اسلاید را با متن ارائه سخنرانی خود اشتباه نگیرید و از کپی کردن جملات پایان نامه در متن اسلایدها به شدت پرهیز کنید.
  • متن سخنرانی را می‌توانید در قسمت notes وارد کنید و یا در کاغذهایی که در جلسه همراه خود خواهید داشت یادداشت کنید.
  • سعی کنید متن هر اسلاید را به گونه‌ای تنظیم کنید که خواندن متن هر اسلاید نهایتاً 10 ثانیه از زمان دفاع را به خود اختصاص دهد.

5- فونت پاورپوینت

  • مهم‌ترین نکته در انتخاب فونت پایان نامه، انتخاب سایز فونت است. سایز فونت بایستی با توجه به سالن ارائه دفاع پایان نامه و به گونه‌ای تنظیم شود که نفر آخر حاضر در سالن به آسانی قادر به خواندن متن پاورپوینت باشد. معمولاً فونت سرفصل‌ها بزرگ‌تر از 36 و فونت متن اصلی بزرگ‌تر از 22 انتخاب خواهد شد.
  • برای انتخاب نوع فونت پاورپوینت برای جلسات رسمی همچون جلسه دفاع از پایان نامه بایستی از فونت‌های رسمی همچون Arial ، Bnazanin ،Bzar و … استفاده شود.
  • سعی کنید بین سطرهای مختلف فاصله حداقلی 1.5 سانتی‌متری را رعایت کنید.
  • رنگ انتخاب شده برای متن باید به گونه‌ای باشد که با رنگ پس زمینه متضاد بوده و کاملاً واضح و خوانا باشد.

 6- تصاویر و جداول استفاده شده در اسلایدها

  • در صورتی که قصد استفاده از تصاویر در داخل اسلایدها را دارید، بایستی حتماً توجه داشته باشید که تصویر انتخاب شده با محتوا و هدف شما همخوانی داشته باشد.
  • در صورتی که تصویر انتخاب شده تنها برای بیان مفاهیم نزدیک به محتوای ارائه شده و به منظور درک بیشتر محتوا مد نظر قرار گرفته‌اند، بهتر است از یک تصویر بسیار ساده و کمرنگ و در صورت امکان در زمینه اسلاید استفاده شود تا توجه بیش از حدی را به خود جلب نکند.
  • در صورتی که خود تصویر به شکل محتوا مد نظر ارائه دهنده است، بایستی به صورت پر رنگ در اسلایدها  قرار گیرد.
  • تصاویر بایستی با توجه به رده سنی مخاطبان و میزان رسمی بودن جلسه انتخاب شوند. در رابطه با جلسه دفاع از پایان نامه بایستی در صورت نیاز از تصاویر کاملاً رسمی استفاده شود.
  • تصاویر، جداول و نمودارها بایستی تا حد امکان ساده باشند.
  • از ارائه تصاویر بیش از حد خودداری شود.

در نهایت بهتر است اسلاید آخر را برای تشکر از مخاطبان و اسلاید ماقبل آخر را به سوالات اساتید اختصاص دهید. البته باید این نکته را هم مد نظر داشته باشید که برخی از دانشگاه‌ها قالب پاورپوینت پایان نامه را مشخص می‌کنند، که در این صورت باید نکات بیان شده را براساس قالب مشخص شده لحاظ کنید.

جهت اطلاع از هزینه سفارش پاورپوینت دفاع پایان نامه و پاورپوینت دفاع پروپوزال و یا سفارش انجام پاورپوینت دفاع ارشد و پاورپوینت دفاع دکتری همین حالا با تیم حرفه ای ما تماس بگیرید.

طرح کلی پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه

۱- شناسنامه گزارش: شامل عنوان، نام اساتيد راهنما، مشاور، دانشجو و تاريخ دفاع است. برای ارايه آن در يك اسلايد می توان از صفحه شناسنامه پايان نامه استفاده كرد.
۲- مقدمه: شامل توضيحات مقدماتي براي ورود به بحث است. برای ارايه آن در يك اسلايد می توان از مقدمه فصل يك استفاده كرد.
۳- بيان مساله: شامل چرايی انتخاب موضوع و بيان مساله اصلی براي تحقيق است. برای ارايه آن در يك اسلايد می توان از بيان مساله در فصل يك استفاده كرد.
۴- ضرورت و اهميت تحقيق: در يك اسلايد و به كمك اين بخش در فصل يك تهيه می شود.
۵- اهداف كلی و وي‍ژه: از اهداف تحقيق در فصل يك در يك تا دو اسلايد تهيه مي شود.
۶- فرضيه يا سؤالات: از فرضيه ها يا سؤالات فصل يك در يك اسلايد تهيه می شود.
۷- روش شناسی تحقيق: شامل روش تحقيق، جامعه و نمونه،‌ معرفی روش نمونه گيری از فصل سوم و در 3 تا 5 اسلايد تهيه می شود.
۸- روش آماری: معرفی روش آماری از فصل سوم در يك اسلايد می باشد.
۹-  يافته های تحقيق: ارايه يافته ها با جداول يا نمودار و توضيحات مناسب از فصل چهارم كه با توجه به پایان نامه تان می توانید از تعداد دلخواهی اسلايد استفاده کنید.
۱۰- بحث و نتيجه گيری: از فصل پنجم و تا ۶ اسلايد قابل ارايه می باشد.
۱۱- پيشنهادهای برخاسته از تحقيق: از فصل پنجم در ۲ اسلايد قابل ارايه می باشد.
۱۲- پيشنهادهايی به ساير محققين: از فصل پنجم كه در ۲ اسلايد قابل ارايه می باشد.
۱۳- سپاس: در يك اسلايد از توجه حاضرين تشكر می شود.

جهت اطلاع از هزینه پاورپوینت دفاع کارشناسی ارشد ، سفارش انجام پاورپوینت دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد یا پاورپوینت دفاع از رساله دکتری و همچنین جهت آشنایی با نحوه ساخت پاورپوینت برای دفاع پایان نامه، میتوانید همین حالا با تیم حرفه ای ایرساگستر تماس بگیرید.

  همچنین میتوانید برای دانلود نمونه پاورپوینت دفاع کارشناسی ارشد، به سایت موسسه ایرساگستر مراجعه نمایید.

 

کلیدواژه ها:

پاورپوینت دفاع ارشد معماری-پاورپوینت دفاع از پروپوزال دکتری ppt-نمونه پاورپوینت دفاع کارشناسی ارشد عمران-نمونه پاورپوینت دفاع کارشناسی ارشد معماری-نمونه پاورپوینت دفاع کارشناسی ارشد اقتصاد تم پاورپوینت دفاع پایان نامه-نمونه پاورپوینت جلسه دفاع-فایل پاورپوینت دفاع پروپوزال دکتری-قالب پاورپوینت دفاع ارشد-قالب پاورپوینت دفاع پایان نامه-قالب پاورپوینت دفاع دکتری-قالب پاورپوینت برای دفاع-قالب پاورپوینت برای دفاع پایان نامه ارشد-قالب پاورپوینت دفاع کارشناسی ارشد-قالب پاورپوینت دفاع پروپوزال دکتری- سفارش پاورپوینت ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست