هنوز در مورد موضوع پایان نامه ات تصمیم گیری نکردی!؟

چگونه موضوع پایان نامه جدید و غیر تکراریه انتخاب نماییم ؟

از آنجا که نگارش پایان نامه با عنوان و موضوع تکراری و مشابه در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد و همچنین در کل سیستم های آموزشی قابل قبول نمی باشد و تشخیص این کار از طریق سامانه‌ی همانندجویی ایرانداک به راحتی توسط دانشگاه های مختلف انجام می گردد، فلذا تمامی دانشجویان لازم است تا برای نگارش پایان نامه خود از موضوعات جدید و بروز استفاده نمایند. اگر بدنبال پیدا کردن موضوعی برای نوشتن پورپوزال و پایان نامه خود هستید، باید ابتدا چندین مقاله مرتبط با رشته خود پیدا کنید و زمینه های کاری آنها را بررسی و یکی را انتخاب نمایید. سپس با انتخاب زمینه مدنظرتون موضوع پورپوزال یا همان موضوع پایان نامه را از آن مقالات به سلیقه خود، استخراج نمایید. البته فراموش نکنید ارائه موضوع بروز و جدید دارای جنبه نوآوری در موسسه ما رایگان هست. فقط کافیه در بخش ثبت سفارش درخواست موضوع رایگان دهید.

موضوع پایان نامه دقیقا همان چیزی است که قصد دارید در مورد آن بنویسید. پایان نامه یک مقاله تحقیقاتی بلند و عمیق است که بر یک موضوع خاص متمرکز است. پایان نامه ها برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کوتاه تر از دانشجویان مقطع دکتری است. بنابراین، یک چیز همیشه ثابت است و آن هم انتخاب موضوع مناسب برای پایان نامه است. با توجه به اینکه آیا شما دانشجوی در حال تحصیل یا فارغ التحصیل هستید، پیدا کردن یک موضوع مناسب برای پایان نامه کار آسانی نیست.

در راه نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد، باید اولین قدم را با موضوع پایان نامه قوی محکم برداشت تا بتوان پایان نامه را راحتتر پیش برد، پس باید در انتخاب موضوع با دقت لازم و زیرکانه عمل کرد. موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد را با توجه به معیارهایی مانند نیاز جامعه، در اختیار داشتن امکانات تحقیق نظری و عملی، داشتن دانش وعلاقه در زمینه مورد نظر، آینده شغلی و مواردی از این قبیل انتخاب کنید و سعی کنید موضوع پایان نامه شما در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری  تغییر زیادی نداشته باشد.تا بتوان موضوعی مناسب و در خور پیدا کنیدکه بسیار اهمیت دارد،بهتر است در انتخاب موضوع پایان نامه علایق خود و امکاناتی را که در اختیار دارید جهت انتخاب موضوع پایان نامه خود در نظر بگیرید. موضوعی که انتخاب می کنید باید جدید باشد و نباید در گذشته انجام شده باشد. پرسش اصلی پایان نامه خود را مشخص کنید. هر تحقیق علمی سعی دارد که پاسخی به یکی از سوال های علمی که تا کنون جوابی برای آن وجود نداشته است ارائه دهد، حال زمانی که موضوع را انتخاب کردید نوبت به انتخاب اساتید راهنما و مشاور می رسد.

 

برای انتخاب موضوع پایان نامه، روی مشاوره رایگان تیم ما می تونی حساب کنی.

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مصطفی
    6 دی 1401 18:41

    شما واقعا تیم خوبی دارید” من ممنونم از همکاری تون” واقعا اگه شما نبودید نمی تونستم به این زودی فارغ التحصیل بشم”

    پاسخ
  • alirezahaghighatjo49@gmail.com
    22 دی 1401 21:35

    بسیارعالی وجامع

    پاسخ
  • فاطیما
    12 آبان 1402 20:20

    سلام ممنونم از همکاران خوب شما اگه شما نبودید من به این زودیا فارغ التحصیل نمی شدم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست