چاپ کتاب از پایان نامه

کلیات تبدیل پایان نامه به کتاب

سال هاست که یکی از اصلی ترین دغدغه های دانشجویان ، اساتید و به طور کلی کسانی که می خواهند فرصت های شغلی جدید داشته باشند این است که رزومه تحصیلی و شغلی خود را تا حد امکان قوی و پر بار کنند. بی تردید یکی از بهترین راه هایی که باعث تقویت رزومه می شود “تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ کتاب از پایان نامه است ،ولی از نظر بسیاری از متقاضیان این کار، انجام آن کمی سخت و گنگ به نظر می رسد ، مخصوصا برای افرادی که می خواهند برای اولین بار اقدام به چاپ کتاب خود کنند.

معمولا، معتبرترین کار پژوهشی که هر دانشجو در طول دوره تحصیلی خود انجام می دهد انجام پایان نامه است و نگارش پایان نامه و دفاع از آن، نشان دهنده تخصص دانش آموخته در رشته ایست که سال ها در آن تحصیل کرده است، از این بابت است که بسیاری از دانشجویانی که قصد ادامه فعالیت در حیطه رشته تحصیلی خود را دارند برای آبرومند شدن پایان نامه خود، وقت، انرژی و حتی در برخی از موارد هزینه بسیار قابل توجهی را صرف می کنند.

در این نوشتار سعی ما بر اینست که تا حدی شما را با مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب و پیچ و خم های این مسیر آشنا کنیم.

راحترین راه برای دریافت امتیاز چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب است که با توجه به ارزش بالا، در مقابل زمان و هزینه پایین تری از نوشتن و چاپ یک مقاله isi نیاز دارد.

با چاپ کتاب از پایان نامه، به ارزش تحقیق و پژوهش شما افزوده میشود و از رزومه کامل و خوبی برخوردار خواهید شد. همچنین از دیدگاه داوران در جایگاه علمی قوی و پرباری قرار میگیرید، چرا که مصاحبه نیز مانند آزمون دکتری یک فضای رقابتی است و داشتن کتاب، شما را یک پله بالاتر به سمت جلو هدایت خواهد کرد.

از جمله مهم ترین مزیتی که تبدیل پایان نامه به کتاب برای شما به ارمغان می آورد شناخت پروژه شما در جایی فراتر از کتابخانه محل تحصیلتان میباشد. با تبدیل پایان نامه به کتاب، پروژه شما این فرصت را پیدا میکند تا بار دیگر خود را به عرصه های نوین علمی ثابت کند و به عنوان رفرنسی نوین و غنی برای بسیاری از دانشجویان خارج از محیط دانشگاهی مورد استفاده قرار گیرد.

برای تقویت رزومه دکتری چاپ کتاب امتیاز خوبی برای پژوهشگران محسوب می شود. که آسان ترین راه چاپ کتاب برای دانشجویان، تبدیل پایان نامه به کتاب می باشد. استخراج کتاب از پایان نامه یک کار تخصصی است و نیاز به دانش و تجربه ی بالایی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به چگونگی تبدیل پایان نامه به کتاب بپردازیم.

شما میتوانید جهت دانلود نمونه تبدیل پایان نامه به کتاب، به سایت ما مراجعه نمایید.

ثبت سفارش

نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب

شما میتوانید در کمترین زمان ممکن صاحب کتابی از پایان نامه خود شوید. موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر با همکاری اساتید خبره با داشتن سابقه ای درخشان در خدمات چاپ و نشر انواع کتاب میتواند راه دشوار و وقت گیر تبدیل پایان نامه به کتاب را برای شما آسان نماید.

ما با داشتن کارکنانی متخصص در رشته های مختلف و کار آزموده در امر چاپ و نشر کتاب محدودیت های کاری و اجرایی شما را در انجام این مرحله مهم برطرف ساخته و این امکان را برای شما فراهم میکنیم تا در هر کجای کشور عزیزمان که هستید بتوانید به صورت غیرحضوری یا حضوری از خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب تضمینی ما نهایت استفاده را ببرید .

ارزانترین روش تبدیل پایان نامه به کتاب با تیراژ پایین 

شاید یکی از سوالات شما این باشد که تبدیل پایان نامه به کتاب چقدر هزینه میبرد و آیا من توان پرداخت این مبلغ را دارم؟  موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر این دغدغه را برای همیشه برطرف ساخته است، چرا که در این انتشارات امکان آن فراهم شده که تبدیل پایان نامه به کتاب با پرداخت اقساطی و تیراژ پایین انجام گیرد، در حالی که چاپ یک مقاله معتبر میتواند برای شما بسیار هزینه بر و زمانبر باشد.

راهنمای تبديل پايان نامه به كتاب

موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر با یک کارنامه کاری کاملا شفاف و درخشان در امر چاپ و نشر کتب علمی و دانشگاهی، سالیان متمادی است که امکان انجام کلیه مراحل اداری و اجرایی تبدیل پایان نامه به کتاب را برای فارغ التحصیلان عزیز در سراسر کشور به بهترین و قابل اعتمادترین شکل ممکن فراهم آورده است . اگر شما نیز قصد چاپ کتاب از پایان نامه تان را دارید و به دنبال راهنمای تبديل پايان نامه به كتاب به شکلی جامع و کامل هستید، می توانید با رعایت مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب که در ادامه توضیح داده شده است، به خانواده بزرگ ما بپیوندید.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب آگاهی از امتیاز تبدیل پایان نامه به کتاب، شرایط تبدیل پایان نامه به کتاب، خدمات تبدیل پایاننامه به کتاب، هزینه ی تبدیل پایاننامه به کتاب و یا سفارش تبدیل پایان نامه به کتاب به زبان ساده همین حالا با ما تماس بگیرید.

نکات طلایی نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب

  • اسم کتاب با عنوان پایان نامه تفاوت داشته باشد و عین پایان نامه نباشد.
  • تیترها و عناوین اصلی در پایان نامه را کلا تغییر دهید تا مشخص نشود عین پایان نامه را کتاب کرده اید.
  • ابتدا تمامی کلمات پایان نامه را با گزینه Replace در World تبدیل به کتاب کنید.
  • تمامی کلمات در این پژوهش و تحقیق و تمام کلماتی که نشان می دهند که کار پایان نامه می باشد را حذف کرده یا آنها را تبدیل به کتاب کنید.
  • فهرست ها در پایان نامه به صورت ریز مطالب می باشد و همچنین دارای فهرست اشکال و نمودار و جداول می باشد که در کتاب فهرست اشکال و نمودار و جداول باید حذف شود و فهرست مطالب باید به صورت کلی  باشد.
  • حتما در پیشگفتار کتاب بنویسید که کتاب برگرفته از پایان نامه است و حتما اسم استاد راهنما و دانشگاهتان را در پیشگفتار بیاورید
  • یک منبع دیگر به منابع اخر کتاب اضافه کنید که ان منبع جدید پایان نامه خودتان است و در جای جای کتاب به پایان نامه با صفحه مشخص استناد بدهید
  • اهداف، فرضیات ، بین مسئله و خیلی چیز های دیگر که نیازی نیست در کتاب بیایند حذف شوند البته شما میتوانید این اطلاعات را در قسمت دیگر کتاب بیاورید مثلا بیان مسئله را هم به مقدمه اضافه کنید یا هر جایی که به نظر خودتان خوب است
  • در صورت امکان اگر اطلاعات جدیدی دارید به کتابتان اضافه کنید
  • هر اطلاعاتی که می بینید وجودش اضافی است از کتاب حذف کنید

 

ضرورت رعایت مؤلفه های زیر در متن کتاب:

  1. روان سازی متن
  2. رعایت قواعد نگارش رایانه ای
  3. املای صحیح کلمات
  4. رعایت علائم سجاوندی
  5. نام کتاب ها در متن، فقط ایتالیک و بدون گیومه درج می شود؛
  6. نام اشخاص و مکان های لازم فقط اولین بار درون گیومه درج می شود. نام مشاهیر و مکان های معروف از این قاعده مستثنی است .
  7. نقل قول هایی که منبع آنها در ارجاعات قید شده با تورفتگی ۱.۵ سانتی متر و یک پوینت کوچک و گیومه درج میشود.
  8. شماره فصل ها در هر بخش به صورت مستقل است و اگر کتاب بخش نداشت، از ابتدای کتاب به صورت مستقل می آید. و شروع هر فصل از یک سوم صفحه شروع می شود.
  9. شماره فصل با عدد می آید
  10. حجم فصل ها باید با هم متناسب باشد
  11. عنوان و توضیح شکل و نمودار در پایین آن قرار می گیرد
  12. توضیح جدول، شکل و نمودار در وسط صفحه، بدون بولد و با استایل مجزا آورده می شود
  13. چنانچه جدول در یک صفحه قرار نگیرد، سرعنوان جدول  در صفحه های بعد تکرار می شود.
  14. طول و عرض جدول، شکل، نمودار و جز آن از طول، سطر و عرض صفحه نباید فراتر رود.

مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب

 

 – آماده سازی و تحویل فایل ورد کتاب

با توجه به اینکه پایان نامه تایپ شده است، معمولا این مرحله با مشکل خاصی همراه نیست،به جز در مواردی که حجم پایان نامه بسیار کم است که در این موارد معمولا نویسنده با کمک گرفتن از ناشر یا… با راهکارهایی اقدام به افزایش تعداد صفحات کتاب،تا رسیدن به حداقل های استاندارد می کند .

– صفحه آرایی

به طور کلی به هنر انتخاب درست و متناسب فونت،اندازه کلمات، فاصله خط ها از همدیگر و از حاشیه ها، جاگذاری درست و اصولی اشکال،تصاویر و نمودارها و …”صفحه آرایی” گفته می شود،که می تواند در تاثیرگذاری کتاب،بسیار کاربردی باشد.

– دریافت شابک به اسم نویسنده

شماره استاندارد بین المللی کتاب که به اختصار “شابک” گفته می شود از سال ۱۳۷۲ ( البته حدودا ۲۷سال پس از راه اندازی این استاندارد در دنیا) در کشور ما به کار گرفته شده است و “موسسه خانه کتاب” نمايندگي اين نظام را بر عهده گرفت.

در حال حاضر شابک یا (ISBN) یک کد ۱۳ رقمی است که در قسمت شناسنامه و فیپای کتاب و پشت جلد کتاب به صورت بارکد نوشته می‌شود و کاربردهای متفاوتی دارد،مثلا داشتن شابک برای شاسنامه دار شدن کتاب و اخذ فیپا ضروری است و وقتی اطلاعات فیپا و شابک قانونی بر روی کتاب درج شده باشد،همه حقوق مادی و معنوی کتاب برای همیشه برای نویسنده حفظ خواهد شد. به عبارت دیگر شابک و فیپا، دقیقا نقش سند مالکیت را برای یک ملک بازی می‌کنند.

– طراحی جلد

طراحی جلد برای دوستانی که جدا از گرفتن نمره یا امتیاز آزمون مصاحبه دکتری، علاقمند به عرضه کتاب خود در بازار فروش فیزیکی کتاب می باشند، یکی از مهمترین مراحل فرایند چاپ پایان نامه به صورت کتاب است که قطعا در عرضه موفق اقتصادی کتاب، نقش کلیدی خواهد داشت.

– دریافت مجوز فیپا و مجوز ارشاد

فیپا مخفف «فهرست نویسی پیش از انتشار» است که اصطلاحا به تهیه اطلاعات‌ کتاب شناختی‌ شامل جزئیات‌ مربوط‌ به‌ یک‌ اثر مثل‌ نویسنده‌،عنوان‌،ناشر،تعداد جلدها،پیوست ها،بها،تصویرپرداز و… لازم‌ برای‌ شناسایی‌ و بازیابی‌ یک‌ کتاب‌ بر مبنای‌ ضوابط‌ و استانداردهای‌ بین‌المللی قبل از چاپ گفته می شود‌.

که در مهر ۱۳۷۷ “کتابخانه ملی”‌ با همکاری‌ وزارت‌ فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی‌ اجرای‌ این طرح‌ را به‌ طور رسمی‌ در ایران آغاز کرده است و در حال حاضر هم اداره كل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و كتابخانه ملی مسئول مستقیم صدور فیپا به درخواست ناشران و صرفا به صورت الکترونیک در کشور می باشد.

– چاپ و صحافی

این مرحله هم دقیقا مانند مرحله چهارم (طراحی جلد)، برای دوستانی که قصد عرضه کتاب خود در بازار فروش را دارند کاملا مهم و حیاتی است، زیرا بسیاری از کتاب های خوب و پر محتوا، صرفا به دلیل نداشتن کیفیت بالای چاپ و صحافی از گردونه رقابت فروش حذف شده اند.

– عرضه کتاب

اگرچه اغلب متقاضیان تبدیل پایان نامه به کتاب را دوستانی تشکیل می دهند که بیشتر در پی گرفتن نمره یا امتیاز آزمون مصاحبه دکتری هستند! ولی به هیچ وجه نباید از خوان آخر که همان عرضه خوب و حرفه ای کتاب است،غفلت کرد!

کما اینکه خیلی از متقاضیان تبدیل پایان نامه به کتاب،با مراجعه به ناشران با سابقه و قوی، نه تنها در مدت زمانی کوتاه توانسته اند کتابی خوب و استاندارد تحویل بگیرند، بلکه با عرضه آن کتاب در سیستم فروش (فیزیکی یا الکترونیکی) همان ناشر، پس از مدتی توانسته اند کسب درآمد نیز بکنند!

دانشجویان عزیز میتوانند برای تبدیل پایاننامه به کتاب ارزان، اطلاع از قوانین تبدیل پایان نامه به کتاب، نکات تبدیل پایاننامه به کتاب، تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب و همچنین سفارش تبدیل پایاننامه به کتاب فوری همین حالا با مشاوران حرفه ای موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر تماس بگیرند.

ثبت سفارش

مزایای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب 

  • گرفتن ۴ امتیاز پژوهشی در مصاحبه آزمون دکتری
  • گرفتن ۲ نمره باقی‌مانده پایان نامه ( ویژه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی)
  • اخذ امتیازهای لازم برای استخدام و ارتقای شغلی
  • ثبت نام نویسنده در کتابخانه ملی
  • ورود به انجمن نخبگان
  • کمک به بالا بردن سطح علمی کشور با به جریان انداختن ذخایر علمی
  • افزایش احتمال بالا رفتن حقوق و مزایا

ریزه کاریهای مهم در چاپ کتاب از پایان نامه!

  • به هیچ وجه عنوان کتاب را عینا شبیه به عنوان پایان نامه تعیین نکنید.
  • همه جمله هایی که به “رساله” یا “پایان نامه” ختم می شوند باید به کلمه “کتاب” تغییر یابند.
  • همه سر فصل های اصلی و حتی فرعی باید به شکلی تغییر یابند که آن را از یک پایان نامه متمایز کنند.
  • حرفه ای تر این است که در ابتدا و در بخش پیش گفتار نوشته شود ، این کتاب بر گرفته از پایان نامه است.
  • بهتر این است که در فهرست منابع آخر کتاب،پایان نامه خود را هم اضافه کنید و در برخی از صفحات کتاب به پایان نامه خودتان هم استناد کنید.
  • بسیار جذاب خواهد بود که برخی اطلاعات و دستاوردهای مربوط به موضوع پایان نامه به آن اضافه شوند ، با این کار هم کتاب را بروز کرده اید و هم از مشابه شدن کامل کتاب با پایان نامه جلوگیری کرده اید.

هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب در موسسه ایرساگستر

تمام تلاش ما برای کاهش هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب در جهت این بوده تا پایان نامه های کمتری در کتابخانه ها خاک بخورند و با تبدیل به کتاب زحمات شما دانشجویان هدر نرود و مطالب پایان نامه شما به راحتی در احتیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

روش تبدیل پایان نامه به مقاله
چگونه پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنیم

چاپ کتاب از پایان نامه ارشد و دکتری

آیا یک پایان‌نامه قابلیت تبدیل شدن به یک کتاب را دارد؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از پژوهشگران را درگیر خود نموده است. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که بتوان با تکیه بر آنها سوال مورد نظر را با پاسخ مثبت همراه نمود. یکی از دلایل مهم آن این است که اغلب کتابهای دانشگاهی موجود در بازار کتاب مربوط به سال‌های بسیار دور هستند و طبیعتاً احتمال دارد از پیشرفت‌های علمی اخیر عقب‌تر باشند.

در حالیکه در تدوین یک پایان‌ نامه معمولاً از آخرین پژوهش‌ها و نتایج موجود در دنیا استفاده می‌شود و نتایج آن نیز بسیار به‌روز و برحسب آخرین تغییرات می‌باشد. دلیل دوم این است که پایان‌نامه‌ها معمولاً در کنار تئوری به کاربرد هم تمرکز دارند و کتابهایی که توانسته‌اند تئوری را با کاربرد آمیخته نمایند تبدیل به کتاب‌های مرجع شده‌اند.

تبدیل پایان نامه ارشد و دکترا به کتاب یکی از کارهای بسیار حرفه‌ای، علمی و تخصصی است. بسیاری از پایان‌نامه‌هایی که توسط دانشجویان در سطوح کارشناسی ارشد و دکترا نگارش شده است به دلیل دسترسی بسیار سخت جامعه علمی به آنها متاسفانه کاربردی پیدا نمی‌کنند و اغلب در کتابخانه‌های دانشگاه‌ها بدون استفاده باقی ‍‌می‌مانند.

اگر به فرآیند نگارش یک پایان‌نامه نگاه کنید دانشجویان معمولاً چندین ماه درگیر نگارش آن هستند و حداقل دو یا چهار هیئت علمی دانشگاه درگیر تدوین آن می‌باشند. درحقیقت، پایا‌ن‌نامه‌ ها عصاره تجربه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ درباره موضوعات خاص علمی هستند که متاسفانه در کشور ما تاکنون استراتژی برای به کارگیری و استفاده از آنها وجود نداشته است.

به نظر می‌رسد با تبدیل پایان نامه ارشد و دکترا به یک کتاب و انتشار آن به صورت انبوه این امکان به وجود می‌آید که پایان‌نامه‌های دانشجویی در دسترس عموم قرار گیرند تا بتوان با حداکثر توان از نتایج و محتوای آنها استفاده نمود.

جهت اطلاع از تغییرات تبدیل پایان نامه به کتاب، چگونگی تبدیل پایان نامه به کتاب، هزینه چاپ کتاب از پایان نامه و یا روش تبدیل پایان نامه به کتاب، میتوانید با مشاورین حرفه ای موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر، بهترین انتشارات تبدیل پایان نامه به کتاب، تماس بگیرید.

در تبدیل پایان نامه ارشد و دکترا به کتاب چه نوع کتابهایی بدست می‌آید؟

کلاً می‌توان انواع فرمت‌های مختلف تبدیل پایان‌ نامه ارشد و دکترا به کتاب را در دو نوع مهم و کلی طبقه‌بندی کرد:

  • کتابهای پژوهش ـ محور

برای تدوین یک کتاب پژوهش محور عموماً به این شکل عمل می‌شود که در آن از تمامی فصول یک پایان‌نامه استفاده می‌شود. برای مثال یک پایان‌نامه رشته روانشناسی یا مدیریت عموماً در فصل چهار آنها به بررسی آماری داده‌ها و تحلیل آنها پرداخته می‌شود و در فصول آخر معمولاً به تبیین چرایی نتایج بدست آمده پرداخته می‌شود.

در این حالت می‌توان علاوه بر تدوین پایه‌های تئوری مربوط به چند متغیر که در بخش ادبیات پژوهشی پایان‌نامه‌ها ذکر می‌شود، به ذکر یک پژوهش انجام شده در کنار تئوری‌ها پرداخت و فصول دیگر پایان‌نامه را نیز به عنوان یک پژوهش زنده از متغیرهای مورد بررسی قرار گرفته در ادامه کتاب ارایه نمود.

  • کتابهای تئوری ـ محور

در این نوع کتاب‌ها بیشتر سعی می‌شود به تولید و انعکاس پایه‌های نظریه‌ای موجود در حدود متغیرهای پژوهشی اقدام نمود. هر دو نوع از کتاب‌ها می‌توانند در نوع خود کتابهای فوق‌العاده کاربردی و جذابی باشند و طرفداران بسیاری را در بازار کتاب به سمت خود بکشانند.

موسسه علمی پژوهشی ایرساگستر در حیطه‌های مختلف در خدمت آن دسته از دانشجویانی می‌باشد که قصد تبدیل پایان‌نامه خود به کتاب و چاپ و نشر آن دارند. طبیعی است فرآیند چاپ کتاب مستخرج دقیقاً همانند مراحل چاپ کتاب عادی خواهد بود و برای نشر آن تمامی مجوزهای مربوطه و مورد نیاز نیز اخذ خواهند شد.

مزایای تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب در کنار انتشار مقاله های علمی استخراج شده از پایان نامه ، برای بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی اهمیت زیادی داشته و گرچه انجام آن نیازمند صرف وقت و هزینه بوده اما مزیت های آن از کسی پوشیده نیست که در ادامه مزایای تبدیل پایان نامه به کتاب را بر شمرده ایم :

 – کسب امتیاز در مصاحبه دکتری

داوطلبان آزمون دکتری که سابقه تالیف و چاپ کتاب های علمی مرتبط با رشته تحصیلی خود را داشته باشند ، می توانند تا 4 امتیاز را در جلسه مصاحبه دکتری کسب نمایند . علاوه بر آن سوابق علمی و پژوهشی دانشجویانی که پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کرده اند ، به دلیل گذشتن از فیلترهای کسب مجوز چاپ و نشر کتاب از نظر داوران مصاحبه دکتری اعتبار زیادی دارد .

 – آسانتر بودن چاپ کتاب نسبت به انتشار مقاله

استخراج و انجام مقاله از پایان نامه ، ترجمه مقاله به زبان انگلیسی ( برای کسانی که به این زبان مسلط نبوده اما تمایل به انتشار مقاله در مجلات بین المللی دارند ) ، انتظار برای پذیرفته شدن مقاله در مجلات علمی و در نهایت منتشر شدن آن می تواند ماه ها تا یک سال طول بکشد . در حالی که تبدیل پایان نامه به کتاب نیاز به صرف زمان و هزینه کمتری نسبت به انتشار مقاله در بعضی مجلات داخلی و بین المللی دارد .

 – دسترسی آسانتر علم جویان به دستاوردهای پژوهشی

پایان نامه های ارشد و دکتری به طور معمول فقط از طریق کتابخانه دانشگاه های مربوطه برای افراد علاقمند قابل دسترس است ، با این وجود تبدیل پایان نامه به کتاب و انتشار از طریق موسسات انتشاراتی به دسترسی آسانتر عموم مردم به مطالب علمی کمک می کند.

 – تقویت رزومه برای استخدام هیئت علمی و سایر ارگان ها

افرادی که سابقه تالیف و چاپ کتاب را در رزومه خود دارند ، شانس زیادی را در به دست آوردن موقعیت های شغلی بهتر خواهند داشت . تبدیل پایان نامه به کتاب فرصت مناسبی را برای تقویت رزومه افراد علاقمند به استخدام هیئت علمی و سایر ارگان ها ایجاد می کند .

همچنین افرادی که مراحل تالیف یک کتاب علمی را از آغاز تا پایان پشت سر گذاشته اند ، می توانند از تجربه های خود در موقعیت های شغلی گوناگونی مثل کار در پژوهشکده ها و انتشارات کتب علمی استفاده نمایند .

مشاوره تبدیل پایان نامه به کتاب در موسسه ایرساگستر

هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب به عوامل گوناگونی از جمله تعداد صفحات کتاب ، صفحه آرایی ، نوع صحافی ( جلد شومیز ، کالینگور و… ) و نوع چاپ ( افست یا دیجیتال ) بستگی دارد و بهتر است چاپ کتاب با کمک مراکز انتشاراتی معتبر که دارای پروانه نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند انجام شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آیین نامه تبدیل پایان نامه به کتاب، فرمت تبدیل پایان نامه به کتاب، قوانین تبدیل پایان نامه به کتاب، روش تبدیل پایان نامه به مقاله و… می توانید با مرکز مشاوره ایرساگستر تماس گرفته و سوالات خود را با مشاوران ما مطرح نمایید تا در اسرع وقت پاسخ مناسب در اختیار شما قرار داده شود .

 

کلیدواژه ها:

تبدیل پایان نامه به کتاب در تهران- چگونه پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنیم- سایت تبدیل پایاننامه به کتاب

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • رحمان قادری
    14 آبان 1402 10:03

    درود” بنظر من آنچه که موسسه شما رو نسبت به بقیه موسسه ها متمایز میکنه” همین داشتن تیم اصلاحات هستش” واقعا اصلاحات یه معضلی است که توی مجموعه ایرساگستر به درستی انجامش میدن/ ممنونم

    پاسخ
  • من واقعا راضی بودم”

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست